Da's een moeilijke vraag, maar ach voor enkele belgische biertjes kunnen wij al eens iets door de vingers zienMag er eventueel met non-Alfa worden gereden?
Moet je natuurlijk wel achteraan rijden
Da's een moeilijke vraag, maar ach voor enkele belgische biertjes kunnen wij al eens iets door de vingers zienMag er eventueel met non-Alfa worden gereden?
Als ik de keuze heb, kom ik gewoon met de 75 3.5 hoor... maar sommige weekeinden moet ik wel eens een ander voertuig babysitten wat niet onbeheerd achter mag blijven. Maar ook daarmee zou ik níet achteraan rijdenDa's een moeilijke vraag, maar ach voor enkele belgische biertjes kunnen wij al eens iets door de vingers zienMag er eventueel met non-Alfa worden gereden?
dat geloof ik best, en misschien is het nog niet zo slecht dat je niet met de 75 komt. De portier van een niet nader genoemde autofabriek heeft nog nachtmerries van jullie laatste doortochtAls ik de keuze heb, kom ik gewoon met de 75 3.5 hoor... maar sommige weekeinden moet ik wel eens een ander voertuig babysitten wat niet onbeheerd achter mag blijven. Maar ook daarmee zou ik níet achteraan rijdenDa's een moeilijke vraag, maar ach voor enkele belgische biertjes kunnen wij al eens iets door de vingers zienMag er eventueel met non-Alfa worden gereden?
Werk je nog steeds bij dat bedrijf dat ervaring heeft met in-een-sloot-liggende-spijkers-op-laag-water?Als ik de keuze heb, kom ik gewoon met de 75 3.5 hoor... maar sommige weekeinden moet ik wel eens een ander voertuig babysitten wat niet onbeheerd achter mag blijven. Maar ook daarmee zou ik níet achteraan rijdenDa's een moeilijke vraag, maar ach voor enkele belgische biertjes kunnen wij al eens iets door de vingers zienMag er eventueel met non-Alfa worden gereden?
Wee thet wel op tijd te zeggen als je komt, dan kan de slager nu al extra koeien kwekenAls ik de keuze heb, kom ik gewoon met de 75 3.5 hoor... maar sommige weekeinden moet ik wel eens een ander voertuig babysitten wat niet onbeheerd achter mag blijven. Maar ook daarmee zou ik níet achteraan rijdenDa's een moeilijke vraag, maar ach voor enkele belgische biertjes kunnen wij al eens iets door de vingers zienMag er eventueel met non-Alfa worden gereden?
Zeer goed idee .pb
@ SPIDERVELOCE1750: Kunnen mss samen naar daar bollen dan