kristof_vm
Newbie
Newbie
Berichten: 14
Lid geworden op: ma mar 31, 2008 20:47
Locatie: Turnhout
Contacteer: Website

Connect Nav 1 (monochroom) HELP

vr feb 13, 2009 22:56

Hey

Ik hoop dat iemand mij hier tips kan geven of effe kan helpen.

de connect nav van onze 147 heeft opeens beslist bij het uitzetten van het contact dat voortaan de radio niet meer speelt.
omschrijving: van zodra je op de knop radio drukt, dan hoor je een halve seconde de radio spelen, nadien niets meer.
wat me opvalt is dat enkel de radar van gps ontvangst zichtbaar is op het display en de gsm ontvangst, voor de rest word het gehele scherm egaal van kleur, dus geen zenders meer te zien.
mogelijkheid om in het menu te gaan en instellingen te weizigen is er ook niet, en dit doet zich enkel bij de radio voor, navigatie telefoon ed werkt wel.

bijkomend probleem, ik dacht, mss als ik er een audio cd insteek zal die wel gaan spelen, maar dat doet hij niet. in tegendeel zelf, de cd wil er zelf niet meer uitkomen.

bij het opstarten zie je het AR logo verschijnen, en dan je "main" screen, maar daar blijft het bij.

ik heb ondertussen de batterij al een half uurtje losgekoppeld, moet het mss langer?
iemand nog tips?
Addicted to Alfa Romeo
huidig:
AR156SW 1.9JTD 16V remapped by Medusa Motorsports
history
AR156SW 1.9JTD 8V remapped by Medusa Motorsports
AR147 1.9 JTD 8V
AR147 1.6TS
AR156 2.0TS Selespeed

kristof_vm
Newbie
Newbie
Berichten: 14
Lid geworden op: ma mar 31, 2008 20:47
Locatie: Turnhout
Contacteer: Website

RE: Connect Nav 1 (monochroom) HELP

za feb 14, 2009 19:18

ondertussen zelf probleem opgelost.

Niemand kon me blijkbaar helpen (ook niet op de 147 en 156 club) Dus bij deze hoop ik dat deze uitleg voor iemand anders nuttig kan zijn.

Batterij loskoppelen was blijkbaar niet voldoende, de eerste keer een half uur geprobeerd, daarna de hele nacht zonder spanning.
Porbleem nog steeds.

Radio uitgebouwd, volledig losgekoppeld, terug aangesloten en hij deed het weer.
Addicted to Alfa Romeo
huidig:
AR156SW 1.9JTD 16V remapped by Medusa Motorsports
history
AR156SW 1.9JTD 8V remapped by Medusa Motorsports
AR147 1.9 JTD 8V
AR147 1.6TS
AR156 2.0TS Selespeed

Terug naar “Algemene Technische vragen”