ma feb 02, 2009 21:23
tja, qua persoonlijk: Zandvoort. Maar das mijn keuze. In 20 jaar tijdens de raceseizoenen nog nooit in de file gestaan. Altijd op tijd komen en gaan. Gewoon vrijdagavond richting circuit. Zondag na zessen lopend het dorp in, lekker uitgebreid tafelen en napraten, en ergens rond 2200 weer op huis aan. Simpel zat.
Assen is een betonvlakte zonder enige sfeer. Ja er is meer ruimte. Maar alles lekker dicht op elkaar gepropt is juist leuk!
Italiaanse chaos en drukte.
En hoe je het ook wendt of keert, ik heb afgelopen jaar maximaal lang in de file gestaan alvorens het TT circuit op te kunnen. Dat viel me voor Assen toch vies tegen. Daarbij, als je het hele weekend gaat dan kun je in Zandvoort nog het dorp in, het strand op , de kroeg in, whatever. En savonds lekker eten. Assen als stad doet me he-le-maal niks.
2007 was ik met een Ferrari 308 (niet de mijne) . Ik ben maar wat blij dat ik niet afgelopen jaar met de 308 was (de mijne). Ik stond met een loeihete motor in de wachtrij voor de ingang. Dat had de Very Rarie niet getrokken.
En zo zijn er altijd mensen die wat te mauwen hebben. Sommigen zijn pro Assen, anderen pro Zandvoort. Dus soms heeft de ene club mazzel, en soms de andere. Genoeg geluld kortom.
Wees blij dat de SCARB elk jaar weer een dergelijk evenement op poten weet te zetten.
Dit en het klaverblaadje, daar betaal ik mijn contributie voor.
Dus al heb ik er niet zo heel veel meer mee, wegens niet meer actief in Challenge, ik ga wel, want leuk, gezellig, en aangezien Zandvoort: goede kans om met veel mensen af te spreken en dan lekker te gaan eten! Zo!
Political correctness is a doctrine fostered by the delusional, illogical, liberal minority, and rabidly
promoted by an unscrupulous mainstream media, wich holds forth the proposition that it is entirely
possible to pick up a turd by the clean end