Hoi Hoi
Kan iemand mij vertellen wat er anders is aan een alfa 33 feeling tov andere 33 ers
mvgr Ab
zo, dan was ik toch al een heel eind... stuur en pookknop wist ik niet, electrische ramen hadden ze allemaal (type 3) voorzijde zo ver ik weet...De 33 feeling:
Een 1400
middenstuk bumpers in kleur, speigels in kleur
normale ongespoten skirts
mistlampen
stuur en pookknop leder
electrische ramen
stuurbekrachtiging
6 luidsprekrs
en, volgens de brochure, exclusief grijs velours met blokjesmotief
of wat heeft de eigenaar voor je allemaal voor spul erop gedaanDe folder vermeldt, dat er alleen grijs velour als bekleding geleverd is, maar dat zegt bij Alfa niets. Zo had een vriend van me een van de laatste Alfa 75. Een 1800 ie. Daar zat een interieur in van een 3 liter, de remmerij van een 3 liter en 5-gaats velgen. Typisch een staaltje van: Wat hebben we nog op de plank liggen voor de laatste 75-ers en laten we dat er maar aan zetten.
Zo zal dat misschien met jouw Feeling, Brolli, ook gebeurd zijn.
Groetjes,
Greyhound
Stuurbekrachtiging was niet standaard op de 1.4 en 1.5 ie modellen tenzij je een Lusso had.zo, dan was ik toch al een heel eind... stuur en pookknop wist ik niet, electrische ramen hadden ze allemaal (type 3) voorzijde zo ver ik weet...De 33 feeling:
Een 1400
middenstuk bumpers in kleur, speigels in kleur
normale ongespoten skirts
mistlampen
stuur en pookknop leder
electrische ramen
stuurbekrachtiging
6 luidsprekrs
en, volgens de brochure, exclusief grijs velours met blokjesmotief
sb was ook standaard op de ie modellen dus ook geen optie, en luidsprekers ind e achterdeuren heb ik niet eerder gezien om eerlijk te zijn
en dat interieur, was dat niet van de 1.7 8V