Hier zit niets commercieels aan
Hij is eenliefhebber puur zang.
Ik ken hem nu en weet hoe hij is.Laat hem die dingen maken en voor
een mooie prijs verkopen aan iemand die het nodig is.Moeten we hier
nu overal een discussie van maken als liefhebbers????????????
Ik denk dat je andere mensen tekort doet die net zo hard hun best doen om iets moois aan te bieden.
Voorop gesteld dat Stefan een prima oplossing heeft geregeld voor de erg gewilde naafdopjes, die ook nog eens betaalbaar zijn.
Tom&Serge van Alfa Centro bieden onderhoud, reparaties en schadeherstel aan tegen een super prijs, vind ik ook mooi.
De technische adviezen van Tom krijg je daarbij ook al jaren gratis.
Alfa Nord heeft wellicht de grootste verzameling onderdelen van 75's en consorten, zijn mensen ook erg blij mee.
Menig 75 (en Giulietta) heeft via hun onderkomen een nieuwe liefhebber gevonden.
Wat mij betreft mag iedereen geld verdienen op het forum, als particulier of bedrijf.
Het is echter wel zo dat er regels opgesteld zijn om misbruik en overvloedige commercie tegen te gaan.
Grensgevallen zullen altijd bediscussieerd worden en dat lijkt mij gezond om de regels van ons forum actueel en passend te houden.
Vraag me nog wel even hardop af of er misschien beter een topic kan komen waar mensen kwijt kunnen wat ze zelf graag zouden veranderen hier.
De afgelopen week werd elk topic overspoeld met negatieve reacties en frustraties, jammer om zo met je passie bezig te moeten zijn.
Ik heb in ieder geval niets te melden anders dan dat ik heerlijk heb genoten van het rijden in de Giulietta met Julian.
Groeten, Hylke
Il silenzio notturno è stato disturbato bruttamente dalla musica del mio cuore sportivo!
1290 SD '14
Giulia 2.0 ‘18