Ik zal nog even wat olie op het vuur gooien
Zelf heb ik al een keer een serie naafdoppen voor medeforummers gemaakt ,je wil niet weten hoeveel moeite het kost om bepaalde zaken gedaan te krijgen .
Krijg wel de indruk onderhand dat de "zeurders" vergeef me maar
zelf niet de rasechte hobbyisten zijn die veel tijd in zaken voor anderen willen steken, UITZONDERINGEN altijd daargelaten.
natuurlijk leverd het een hobby portomonee op maar daar moet de hobby dan draaiende mee gehouden worden in mijn geval .
je doet er dan ook nog eens een aantal mede alfisten een plezier mee . en niet te vergeten het plezier wat je zelf hebt in het ontwikkelen van diverse zaken.
voor de KVK repareer ik geheel comercieel op naam van mijn eigen bedrijf (wat hier nog niet genoemd is)oa onderdelen die in citroens zitten, levert zeker zoveel op maar is ietsie minder leuk om te doen.
Dus wees blij met bv mensen als Stefan die zich er sterk voor maken om een zeer schaars product in uitstekende staat te kunnen leveren, zodat iedereen daarvan kan profiteren.
En als een paar naafdoppen hier aanbieden aan de hand van de vraag naar ..............zo commercieel is ...dan schiet mij maar lek
zal wel mn oosterse nuchterheid zijn
SIMPELER denken mensen geeft veel minder problemen
nog steeds
grt rogeralfa