SvL is een bedrijf wat aan het eind van het ritje moet zorgen dat hij winst maakt, doet hij dat niet en draait hij al langer verlies ga je failliet en is het afgelopen, net zoals bij alle andere bedrijven.
Dit is niet iets wat uit de lucht komt vallen dit zag men waarschijnlijk al lang aankomen.
Het probleem van de meeste bedrijven is dat alles gefinancierd is, ik weet ook dat SvL sowieso in 3 huurpanden zat wat ook enorme kosten met zich meebrengt.
Blijft de omzet achter en de kosten lopen door basta dat was het dan.
Het is jammer dat een naam als SvL failliet gaat maar zoals hierboven al beschreven het is goed dat dit soort uitverkopen er zijn, want reken
erop dat met een faillisement als dit er enorm veel bedrijven financieel bij in schieten en hopenlijk kunnen zij hiermee hun voordeel doen.
Dat er dan forumleden hierbij hun voordeel doen vind ik dikke prima, de schuldeisers krijgen hun geld en de kopers zijn er (hopenlijk) blij mee!
Wat me sowieso verbaast is hoe weinig eigen middelen veel bedrijven hebben (even niet met betrekking tot SvL) waardoor ze met de minste tegenslag al op de fles gaan.
Ik ken inmiddels diverse voorbeelden van ondernemers die enorm lopen dik te doen met grote huizen, dikke auto's, dure hobbies, dure bedrijfswagens ,waarvan er verschillende al het loodje hebben gelegd!
Helaas zullen er nog velen volgen wat nog veel meer van dit soort verkopingen tot stand zal brengen en waar vervolgens ook weer mensen hun voordeel mee zullen doen, ik vind het prima eigenlijk.........
Overigens vind ik het voorbeeld wat Bubbles aandraagt zeer treffend