Ha zo,is een 500meter van waar ik aan mijn 33 16v sleutel
Als je nog eens in de buurt bent altijd welkom voor een mini meeting met een koffie
Binnenkort ben ik er wel vaker, 'k laat je tijdig iets wetenHa zo,is een 500meter van waar ik aan mijn 33 16v sleutel
Als je nog eens in de buurt bent altijd welkom voor een mini meeting met een koffie
OKayBinnenkort ben ik er wel vaker, 'k laat je tijdig iets wetenHa zo,is een 500meter van waar ik aan mijn 33 16v sleutel
Helaba Stropke . Uw postnummer is wel 9040 hé . Genen echten echten dus .Hier nog ne Vlaoming, ienen uit Ghent tons nog wel!
Fopken hé Pol .Héla héla madam, beleefd blijven hé Ben geboren in Gent, mijn vader is geboren in Gent en heeft lang in Gent gewoond... ben dan wel genen volledigen Gentenaar, maar toch op zijn minst 3/4!
Ben jij niet afkomstig de mooiste STAD van het land, DendermondeFopken hé Pol .Héla héla madam, beleefd blijven hé Ben geboren in Gent, mijn vader is geboren in Gent en heeft lang in Gent gewoond... ben dan wel genen volledigen Gentenaar, maar toch op zijn minst 3/4!
Meer nog : Ik heb zelf helemaal geen Gentse roots .
De pot verwijt ...
Nee jongeman . Ik ben een Ammenas .Ben jij niet afkomstig de mooiste STAD van het land, DendermondeFopken hé Pol .Héla héla madam, beleefd blijven hé Ben geboren in Gent, mijn vader is geboren in Gent en heeft lang in Gent gewoond... ben dan wel genen volledigen Gentenaar, maar toch op zijn minst 3/4!
Meer nog : Ik heb zelf helemaal geen Gentse roots .
De pot verwijt ...
Psst ... Han . Uw Caps Lock staat aan .IK BER ER OOK ENE VAN DESSEL - WITGOOR
DUS NR????????
HA !Ben jij niet afkomstig de mooiste STAD van het land, Dendermonde
Hoe ging dat gezegde nu ook weer?? Ah ja:HA !Ben jij niet afkomstig de mooiste STAD van het land, Dendermonde
Volgens mij is er alleen maar " t'Stad" die deze titel verdient
Voor de leken, Antwerpen natuurlijk