Dit is de oude wagen van IljaDat is toch een V6-TI (de straat versie), ben ff de naam kwijt van wie die was.
De tekst rept over een 24V blok uit een 166, terwijl de foto een 12V blok laat zien. Ik weet niet helemaal of de verkoper weet wat ie aan het verkopen is dus...
ik lees niks over dat het een 24klepper zou zijn.
De tekst rept over een 24V blok uit een 166, terwijl de foto een 12V blok laat zien. Ik weet niet helemaal of de verkoper weet wat ie aan het verkopen is dus...
Heee das mijn oude 2.0Wat 155's foto's geupload uit de oude doos:) 2001/2002/2003 denk ik...
Zullen ze allemaal nog rijden?
ik lees niks over dat het een 24klepper zou zijn.
de motor komt oorspronkelijk uit een alfa 166
de 3.0 wel, er is een 12V 2.0 turbo heik lees niks over dat het een 24klepper zou zijn.
De tekst rept over een 24V blok uit een 166, terwijl de foto een 12V blok laat zien. Ik weet niet helemaal of de verkoper weet wat ie aan het verkopen is dus...de motor komt oorspronkelijk uit een alfa 166
Wel dus , de 166 is alleen als 24 klepper v6 geleverd.....
Dat klopt idd , maar dan staat er wel duidelijk Turbo op het inlaatspuitstuk , en de verkoper heeft het duidelijk over een 3.0de 3.0 wel, er is een 12V 2.0 turbo heik lees niks over dat het een 24klepper zou zijn.de motor komt oorspronkelijk uit een alfa 166
Wel dus , de 166 is alleen als 24 klepper v6 geleverd.....