En nog meer op Autoblog:
Kan je beter even naar autoblog.com verwijzen. Op de Nederlandse variant ontbreken de interieur foto's.En nog meer op Autoblog:
Wordt toch ook nergens gesuggereerd? Of bedoel je de Mini JCW?Ik kan moeilijk geloven, dat de MiTo GTA goedkoper gaat worden dan de Mini Cooper S
Zo veel voor zo weinig! dat kan niet!
Dat deze foto's hier nog niet te vinden zijn.
Via: alfablog.nl
Neen de JWC!Wordt toch ook nergens gesuggereerd? Of bedoel je de Mini JCW?Ik kan moeilijk geloven, dat de MiTo GTA goedkoper gaat worden dan de Mini Cooper S
Zo veel voor zo weinig! dat kan niet!
Zou dat lekker vastpakken met die overgang tussen suede en leer? Het ziet er allemaal wel 'serieus' uit in ieder geval, in die zin dat de auto echt onderscheidend is t.o.v. de reguliere Mito's. Da's een goede zaak! In 5 seconden van 0 naar 100 lijkt me wat optimistisch...?Stuur is ook super!
Optimistisch? Het is nota bene door Sergio Cravero op Genève verteld!Stuur is ook super!
Zou dat lekker vastpakken met die overgang tussen suede en leer? Het ziet er allemaal wel 'serieus' uit in ieder geval, in die zin dat de auto echt onderscheidend is t.o.v. de reguliere Mito's. Da's een goede zaak! In 5 seconden van 0 naar 100 lijkt me wat optimistisch...?
Al zegt onze Lieve Heer het zelf, ik vind het een scherpe claim voor 240 pk bij (ik schat) 1080 - 1100 kg leeggewicht (kan het gewicht zo snel niet vinden). Ik zeg niet dat het niet waar is, maar ik wil het wel eens zien.Optimistisch? Het is nota bene door Sergio Cravero op Genève verteld!Stuur is ook super!
Zou dat lekker vastpakken met die overgang tussen suede en leer? Het ziet er allemaal wel 'serieus' uit in ieder geval, in die zin dat de auto echt onderscheidend is t.o.v. de reguliere Mito's. Da's een goede zaak! In 5 seconden van 0 naar 100 lijkt me wat optimistisch...?
Niet het nieuws gevolgd?
Laatste Autovisie gaf men aan dat het gewicht onder de 1000kg zit! dacht 960 of 990kg! Dat is erg netje dacht ik zo.Al zegt onze Lieve Heer het zelf, ik vind het een scherpe claim voor 240 pk bij (ik schat) 1080 - 1100 kg leeggewicht (kan het gewicht zo snel niet vinden). Ik zeg niet dat het niet waar is, maar ik wil het wel eens zien.Optimistisch? Het is nota bene door Sergio Cravero op Genève verteld!
Niet het nieuws gevolgd?