Ik weet niets zeker. Tja, heb m'n kop niet mee.Weet je zeker dat het door je rijden komt?Ik heb soms het idee, dat mensen wat verbaasd zijn (soms meer dan even ) door mij(n rijden), eerder dan door mijn auto.
Ik weet niets zeker. Tja, heb m'n kop niet mee.Weet je zeker dat het door je rijden komt?Ik heb soms het idee, dat mensen wat verbaasd zijn (soms meer dan even ) door mij(n rijden), eerder dan door mijn auto.
Ik dacht al, die rijdt als een kip zonder kop...Tja, heb m'n kop niet mee.
Of niet wil of niet eens op zulke gedachten komt want misschien met zijn/haar gedachten is bij andere zaken zoals het vliegtuigongeval van afgelopen week, De Bank, de kwartaalbonus, de Zwiterse Marklin-modeltreinbaan, een boekenantiquariaat aan de Damstraat, de laatste voordracht van Nout W., de laatst verloren tenniswedstrijd, of mijmert over een mooie ronde Sauternes, handgemaakte pate met stokbrood en Italiaanse kazen et cetera.Klopt, vooral ook omdat niet iedereen met een dikke bak onder zijn kont automatisch ook het beste eruit weet te halen.Cijfers op papier zeggen inderdaad weinig over de werkelijkheid op straat.
Amen...
Mja... maar over het algemeen merk je het wel als ze je proberen voorbij te steken (of bij te houden )Of niet wil of niet eens op zulke gedachten komt want misschien met zijn/haar gedachten is bij andere zaken zoals het vliegtuigongeval van afgelopen week, De Bank, de kwartaalbonus, de Zwiterse Marklin-modeltreinbaan, een boekenantiquariaat aan de Damstraat, de laatste voordracht van Nout W., de laatst verloren tenniswedstrijd, of mijmert over een mooie ronde Sauternes, handgemaakte pate met stokbrood en Italiaanse kazen et cetera.
Lang leve de Q-cars.... best leuk... een suffe standaard 21 nemen en dan het turbo blokje erin takelen... kun je nog eens iemand verrassen...Een blijkbaar super snelle (suffe) Renault 21 heeft mij eens heel lang geleden verbaasd, reed mijn alfa 33 volledig weg op oprit snelweg!
er zijn ook gewoon renault 21 quadra geleverd... staan soms te koop voor rond de 2k, kan je hele leuke dingen mee doen (is 2liter turbo)Lang leve de Q-cars.... best leuk... een suffe standaard 21 nemen en dan het turbo blokje erin takelen... kun je nog eens iemand verrassen...Een blijkbaar super snelle (suffe) Renault 21 heeft mij eens heel lang geleden verbaasd, reed mijn alfa 33 volledig weg op oprit snelweg!
Weetje: de Franse Gendarmerie heeft ook met 21 Turbo's gereden.. een beetje opgepept... "Group N" waardig zeg maar... als je zo'n blokje op de kop weet te tikken voor je grijze-muis-21... mwah.... is wel grande grijnzzzz dan....
briljant gemaaktWeet je zeker dat het door je rijden komt?Ik heb soms het idee, dat mensen wat verbaasd zijn (soms meer dan even ) door mij(n rijden), eerder dan door mijn auto.