Dit is wel een beetje jou kopje thee, of niet?Raduno Tuning Costa di Mezzate, 15 juni 2008. Italiaanse tjoening club viert feest en offert Alfa 155.
Ik word hier ruw geconfronteerd met mijn beperkte intellectuele vermogen. "Alfa forever", ja prima! Maar waarom maakt hij er dan wat anders van?
misschien heeft ie het wel over het bier (alfa-bier)De deurgreep?
Mooi verwoord. Tjoening als ontkenning van het origineel. Als in bitterballen eten in Napels. Dus dag topic. Veel plezier met jezelfIk word hier ruw geconfronteerd met mijn beperkte intellectuele vermogen. "Alfa forever", ja prima! Maar waarom maakt hij er dan wat anders van?
Over de Alfa styling kan hij niet echt enthousiast zijn geweest, gezien de vele improvements. Hetzelfde geldt voor de originele fabriekskleuren. En ook de Alfa wegligging heeft hem niet kunnen bekoren, kennelijk was er een forse hoeveelheid ballast nodig op de achteras om hem echt scherp op de weg te laten liggen. Welk stukje van de Alfa is er nog over voor "forever"?
Ik ook niet!!Ach mijn vorige overbuurvrouw was/is ook getjoend...Mijn vriendin vond het niets - toch moest je eens kijken hoeveel kerels dat erg leuk vonden....
(ikke niet ! )
- jongens: café! Lekker een biertje ofzo en laten gaan...-
Waarom plak je dan dit plaatje erbij?Hoewel...als 't mooi gebeurt: