Waarom is dat,de oplevende interesse voor de Berlina an sich.
Is de berlina sub zero cool of is het mss dat de giulia nu wel een beetje uit is
Vertel mij maar wat het is
Berlina boyz rule
![Twisted Evil :twisted:](./images/smilies/icon_twisted.gif)
is gewoon weer een trend. Nog even en een berlina is weer net zo uit als dat ie was. En pas dan ben je weer stoer als je er 1 rijdt. Nu even niet helaas, nu ben je gewoon een meeloperIs de berlina sub zero cool of is het mss dat de giulia nu wel een beetje uit is
Pfew! Ben ik ff blij dat ik kan terugkijken op reeds 13 jaar dezelfde Berlina... (en hopelijk een veelvoud daarvan still to come!)![]()
Ben dus al kewl geweest... unkewl... weer kewl... en nu dus blijkbaar weer unkewl...
Ik kewl me wat af met die bak!![]()
![]()
Refereert u nu aan iemand die vernoemd is naar een plaatsje in de Overijsselse negorij, onder de rook van Moespot, en grotendeels bevolkt door turfschippers?ENb ik ken iemand die zich niet in een brievenbus op straat durfde te vertonen,en er uiteindelijk maar mee is gaan racen.
Hmmmm, balen zeg......nu ben je gewoon een meeloper.
2 lijkt me genoegDus de echte stoere jongens moeten weer even geduld hebben. Die kunnen beter tijdelijk naar iets anders uitkijken. Een giulia bv.
Refereert u nu aan iemand die vernoemd is naar een plaatsje in de Overijsselse negorij, onder de rook van Barsbeek, en grotendeels bevolkt door turfschippers?ENb ik ken iemand die zich niet in een brievenbus op straat durfde te vertonen,en er uiteindelijk maar mee is gaan racen.
Dat racen lijkt wel de oplossing om langzaam de schaamte voorbij te gaan... ik hoorde namelijk in wandelgangen dat er toch geen publiek komt kijken...![]()
![]()
![]()
Gelieve met een HEULE GROOOOOOOOOOOOOOOTE knipoog te lezen...
En nog even speciaal voor de olijvenliefhebbers...
Zeg nou zelf...!