But what if you're right...?Don't shoot me if I'm wrong!
But what if you're right...?Don't shoot me if I'm wrong!
THEN you can shoot me...But what if you're right...?Don't shoot me if I'm wrong!
Help ik je er voor 500 Eurios wel weer vanaf hoor...Het zal me gebeuren zeg..... ben ik net die tiende forummer, die 1000 euro biedt en dat bod wordt ineens wel aanvaard......... zal me 'n herrie geven! En ik wil niet eens een berlina.
Help ik je er voor 500 Eurios wel weer vanaf hoor...Het zal me gebeuren zeg..... ben ik net die tiende forummer, die 1000 euro biedt en dat bod wordt ineens wel aanvaard......... zal me 'n herrie geven! En ik wil niet eens een berlina.
Als die grote schuur lukt... kunnen daar nog wel een paar Berlina's bij in... motten ze wel goedkoop genoeg zijn natuurlijk!Help ik je er voor 500 Eurios wel weer vanaf hoor...Het zal me gebeuren zeg..... ben ik net die tiende forummer, die 1000 euro biedt en dat bod wordt ineens wel aanvaard......... zal me 'n herrie geven! En ik wil niet eens een berlina.
Hey Zaag
Jij bent nou echt de enige hier die zich schuldig maakt aan het devalueren van de Berlina.
Als die grote schuur lukt... kunnen daar nog wel een paar Berlina's bij in... motten ze wel goedkoop genoeg zijn natuurlijk!
Zaag kijkt verlangend uit naar de dag dat Spiders gesloopt gaan worden om hun mechaniek te doneren en Berlina's rijdend te houden....
nou de pech heeft toegeslagen, lekke koppakking en weigerende startmotor (met hamer wel)
het leven van een Berlina-eigenaar is niet altijd rozengeur en manenschijn
twijfel...