Het rijdt SUPER. Voor degene die de auto niet kennen het is de zwart metallic Sei die ook aan het SS concorso mee deed. De 2.5 Carb's was reeds vervangen voor een 3.0V6 injectie. Inmiddels is ook het zwarte leer vervangen voor een nieuw bordeaux rood lederen interieur. Helaas heb ik nog fotoreportage gemaakt van de auto dus foto's blijf ik nog even schuldig.
Origineel had de auto een 3bak automaat. Dit reed redelijk, maar niet zo comfortabel als je zou willen. Naar hedendaagse maatstaven relatief veel toeren en een verbuik dat nog erger leek te zijn dan de carb versie

Momenteel wordt er nog gewerkt aan een iets dikkere stabi om wat minder rol te hebben, en nog even naar het remsysteem kijken of het voldoende ge-upgrade is (eventueel ook naar andere wielen kijken). Met deze set-up kan er serieus tempo gemaakt worden met de auto dus moet wel alles perfect zijn. En dan lijkt het eindpunt ook wel echt in zicht. Dan valt er weiinig meer te verbeteren aan de auto (of misschien toch een 3.5 of een 3.0 24v of een 3.5 24v.....) Ik denk dat we er toch eerst maar eens lekker in gaan sturen deze zomer.
Foto's volgen zodra ik recentere pics heb.