Update.
Het eerste proefritje is gedaan!! en bracht wat zaken aan het licht. De meeste positief maar...
Om kort te gaan, de motor is goed. Compressie van bijna 12 op alle cilynders (geen idee hoe je dit moet vertalen, maar volgens Steven "hardstikke mooi !"
Versnellingsbak goed in orde, schakelt als een kuippie roomboter.
De aandrijfas prima geen speling of andere narigheid, dus ook goed. Maar het differentieel is niet meer goed, dat is minder.
Moet natuurlijk wel goed zijn, dus wordt een nieuw differentieel gemonteerd.
Brengt toch weer extra kosten met zich mee en dat is jammer in deze crisistijd, ook al omdat ik nog LU belasting mot betale...
eerste proefritje
De lijsten op de voorruitstijlen heb ik eraf getrokken! We hebben toch maar de beslissing genomen dit te doen. Het was wel erg lomp afgekit en dit stoorde me enorm.
Hoe vaker ik er naar keek hoe beroerder ik het vond, je kent dat wel. Gevolg is dat er wat lakschade is maar het is niet anders, dat wordt wel weer mooi gemaakt.
Steven heeft nog een chromen (RVS) set liggen en ik denk er hard over die te monteren. Ik heb graag een mening van jullie...
Ik heb nog wat fotootjes:
Nieuwe tank is geplaatst
In het zonnetje
Achterkantje
Front met Carello koplampen. De bumper is NOS, had ik jaren geleden al eens gekocht.
tot updates
Herman