Het verleden wegstoppen leidt vroeg of laat tot problemen...
Vooruit met de geit!
Neeneen, is afgesloten hoofdstuk! En het was gelukkigluk geen Alfa!Het verleden wegstoppen leidt vroeg of laat tot problemen...
Vooruit met de geit!
Eerste gok, een Golf 1?
Tommeken, je bent al bij mij thuis geweest! Had je goed rond gekeken als je in mijn garage stond, awel dan had je HET gezien!SCANS!!!!
Neen! Heb wel altijd een beetje stijl en klasse gehad!Of een Renootje
Met Rieger uitbouw, Jodokus-lampen achter en koplampen met een zwart kruis erin.
Daarnaast had je natuurlijk M3-achtige spiegels met knipperlichten erin, een korte alu-antenne zonder bereik.
Haaievinnen op de taartschep die aan je kofferklep bungelde en natuurlijk een oude kachelpijp als uitlaat?
Zoiets:
Vanaf nu is mijn garage, VERBODEN TOEGANG VOOR ONBEVOEGDEN!Wanneer spreken we nog eens af
De volgende keer dus wat minder lang naar die beeldschoen 33 kijken dus
Vanaf nu is mijn garage, VERBODEN TOEGANG VOOR ONBEVOEGDEN!Wanneer spreken we nog eens af
De volgende keer dus wat minder lang naar die beeldschoen 33 kijken dus
Ik reed Alfa, maar had me laten overtuigen om iets anders te kopen! NOOIT MEER!Nóg meer stijl en klasse én dan geen italiaanse bolide?
Grapjas.
Over iets anders kopen gesproken , heb het in mijn hoofd gekregen om de 75 weg te doen en een Spider 3 te kopen die ergens op het net staat . Vrees dat ik thuis niet zal mogen maar wie weetIk reed Alfa, maar had me laten overtuigen om iets anders te kopen! NOOIT MEER!Nóg meer stijl en klasse én dan geen italiaanse bolide?
Grapjas.