Beste alfisti,
Ik heb me nu dan ook maar aangemeld, lees hier al een tijdje rond en tegelijk met het kopen van mijn eerste alfa leek het mij wel gepast mij hier eens aan te melden.
Ik ben dus Marlon Ruchtie, 18 jaar, student HTS Autotechniek in Arnhem. Ik heb vandaag, samen met Milan ook hier van t forum, mijn eerste alfa opgehaald, een 164 3.0 V6 (blijft leuk om dat te zeggen)
Ondanks de koppeling die niet lekker meer is (er zit wel t een en ander aan werk aan...) en de vierkante banden was het naar huis rijden best een aardige ervaring. Ik moest van Veenendaal naar Ede toe, het is maar een kippeneindje maar ik heb mij onderweg toch wel prima vermaakt. (de hele weg het raam open gehad, om naar de V6 te luisteren)
Eenmaal thuis aangekomen meteen maar de poetslappen de garage uit gepakt om hem een beetje fatsoenlijk voor de dag te brengen, om tot de ontdekking te komen dat we eigenlijk best een leuke verzameling alfa's hier in de straat hadden staan. (33 van milan, 33 van tante, 164 van mij ) Even een fototje dan, en voor je het weet staat er een tricolore (helaas verkeerd om, maarja je kunt niet alles hebben... )
In de vrije uurtjes, waar er nu naar alle waarschijnlijkheid weinig meer van over blijven , mag ik graag mijn rondjes draaien op de kartbaan.
De Tricolore:
Nog maar een keer de 164:
Het vrijetijds speeltje: