Dank!
Aanmelding komt er aan! (van CC)
Blijft die zéér irritante reflectie van één of andere niet nader te definieren bolide
Ik heb nooit een mapje aangetroffen, wel diverse instructieboekjes, afhankelijk van het jaar dat de auto geleverd werd. Als ik weer in NL ben zal ik e.e.a. voor je opzoeken. Verder heb ik nog wel eens een boekje aangetroffen met alle toenmalige Europese dealerpunten, maar dat was in vergaande staat van ontbinding (lees: nat geweest). Een Duits onderhoudsboekje heb ik ook nog wel.Zaag gaat ten rade bij de guru's op het gebied van de moderne Alfa's....
Hebben bij de TS het originele onderhoudsboekje... maar verder niets...
Is het bekend (het liefste met foto's) wat er aan "oud papier" allemaal origineel bijgeleverd werd?
Ik neem aan een instructieboekje (diverse uitvoeringen?), het onderhoudsboekje, de dealerlijst (Europa?).
Wat verder nog?
In wat voor mapje zat dat?
Dat van mijn TS zat denk ik wel in ene mapje. Of het origineel was wete ik niet.Ik heb nooit een mapje aangetroffen, wel diverse instructieboekjes, afhankelijk van het jaar dat de auto geleverd werd. Als ik weer in NL ben zal ik e.e.a. voor je opzoeken. Verder heb ik nog wel eens een boekje aangetroffen met alle toenmalige Europese dealerpunten, maar dat was in vergaande staat van ontbinding (lees: nat geweest). Een Duits onderhoudsboekje heb ik ook nog wel.Zaag gaat ten rade bij de guru's op het gebied van de moderne Alfa's....
Hebben bij de TS het originele onderhoudsboekje... maar verder niets...
Is het bekend (het liefste met foto's) wat er aan "oud papier" allemaal origineel bijgeleverd werd?
Ik neem aan een instructieboekje (diverse uitvoeringen?), het onderhoudsboekje, de dealerlijst (Europa?).
Wat verder nog?
In wat voor mapje zat dat?
Ik vind het wel iets hebben eigenlijk , maar algoed dat smaken verschillenAls ik de foto's zo zie, zou ik echt het hele lijstje van jou schrappen Tom.
Wat een plaatje zo!
Ik snap heel die hype van een turbo bumper niet zo.... hoe meer gaten, hoe mooier??? Hij is nog a-symetrisch ook!
Maar goed, het is jouw auto, dus doe vooral, wat jij wil/ mooi vind, etc.
helemaal mee eens,Als ik de foto's zo zie, zou ik echt het hele lijstje van jou schrappen Tom.
Wat een plaatje zo!
Ik snap heel die hype van een turbo bumper niet zo.... hoe meer gaten, hoe mooier??? Hij is nog a-symetrisch ook!
Neen dat niet. Allé toch nu nog niet . Misschien bij het verwijderen ooit van wat plastiek wel .helemaal mee eens,Als ik de foto's zo zie, zou ik echt het hele lijstje van jou schrappen Tom.
Wat een plaatje zo!
Op de oranje achterlichten na.. die niet schrappen!
Laat die velgen nou maar gewoon in deze kleur.. staat veel beter
Op de foto's isdie prachtig! int echt zo slecht dan dat je m moet restaureren?