van Kronenburg Autosport
Spaarpot Oost 19
5667 KT Geldrop
The Netherlands
Die van mij tikt nu al zo'n 50k en blijft ook nog steeds lopen.lol...... ik weet nog niks, kerel van revisiebedrijf wist het ook niet......
Wat wel vaststaat, is dat het niet iets heel ernstigs is, anders was het blok waarschijnlijk allang kapot gelopen.
ach ja ik blijf er maar gewoon mee rijden... bij nader inzien ga ik er geen geld in stoppen (koprevisie).... hooguit een volledige revisie is dan de moeite waard, maar daar heb ik het geld niet voor.
Mij ook. Maar daar ben je dan zo achter: koppeling intrappen -> geluid weg -> druklager. Toch?Komt dat wel echt uit de moter? geluid doet me ook denken aan een luidruchtig koppelingslager? moeilijk te beoordelen zo van een filmpje..
idd! tis LimpensMaurice Limkens (L.T.C.) idd zeer kundig en geschikt persoon, die echt tijd voor je heeft. Heb er namleijk ook het e.e.a. laten doen en heb bij hem ook advies in gewonnen.LTC in Maastricht is een heel goed adres!
Staan er bekend om dat ze topwerk leveren maar zijn aan de prijzige kant.
Nope, ook met koppeling ingetrapt hoor je het. Het geluid komt ook pas op zo gauw de olie van de motor warm wordt/is.Komt dat wel echt uit de moter? geluid doet me ook denken aan een luidruchtig koppelingslager? moeilijk te beoordelen zo van een filmpje..
Bedankt voor het aanbod. Maar de nokkenasversteller is volgens de bon nieuw... dus geen gereviseerde.Nokkenasversteller is dus een jaar oud - of een jaar geleden geplaatst? - er zijn namelijk ook gereviseerde verstellers.
Dit opper ik om niet onnodig verder te zoeken..
Mocht het zo zijn dat de versteller het gewoon is dan is het natuurlijk ook niet uitgesloten dat het geen goede versteller is en Christiano dus ook niet "schuldig?"
@ Rainier: ik begrijp dat je niet te ver weg wilt - maar is de keuze voor een erkende alfa toko niet beter? (wegbrengen doe je dan toch en wat maakt dan afstand in ons kleine land uit?)
Je mag ook langskomen dan zou ik er graag naar willen luisteren - gratis - een versteller verraad zich namelijk altijd.