Nee dank je, de staat is niet zo "smilerig" zullen we maar zeggen.Iemand nog een 155 Q4 kopen voor 850 euri?
Groetjes,
Marc
Nee dank je, de staat is niet zo "smilerig" zullen we maar zeggen.Iemand nog een 155 Q4 kopen voor 850 euri?
Mijn moeder was eerste eigenaar van deze witte 155! De verkoper in Bennekom wilde m destijds geeneens aan haar leveren omdat die wit was . Dit zou met inruil grote problemen geven. Mijn moeder (en ik ) was echter geheel overtuigd dat dit mooi was (vooral door de Engstler DTM 155 uit die tijd) En zo kwam er toch een behoorlijk zeldzame 155 op de stoep. Hij is via een dealer uit Maastricht uiteindelijk naar Bennekom gekomen en daar nieuw geleverd!. De eerste rit was gelijk door DTM land om mijn vriendin te verhuizen . Super wagen, jammer dat die niet meer bestaat.....Het werd onze 2e 155 (de andere heb ik ook door deze draad weer teruggevonden en die bestaat gelukkig nog wel )Het Witte Spookje:
Welk jaar heeft ze de 155 ingeruild?Mijn moeder was eerste eigenaar van deze witte 155!
Jij hebt het begrepen! En dan die fantastische kleur... Helaas zien we ze zo nog maar weinig.Prachtige 155, achtergrond en foto! Alfa zoals Alfa Romeo bedoeld is, krachtige lijnen gecombineerd met elegantie, una vettura die zowel thuis is op het circuit als op de oprijlaan van een paleis!
Bijna compleet; nu de telefoonummers van de eigentijdse dames nog, die van de linker dame mag per PBOp de foto: Fabio Sordi, sympathiek mens en eigenaar van 2 Alfa's 155 GTA, een originele Alfa 155 Q4, nog wat (ander) Fiat spul, alsook mede-oprichter van Registro storico Alfa 155 Superturismo, het historische register voor originele Alfa 155 toerwagens zoals Alfa 155 GTA, Alfa 155 V6 TI, en 155 TS en Q4 varianten.
En waarover toen je vrouw er niet bij was?Alfa 155 GTA.
Foto: ©2007 Registro storico Alfa 155 Superturismo.
"Serie *005*" met blije eigenaar en drie echt leuke, onderhoudende dames met wie we tijdens een ander raceweekend langdurig hebben gesproken over zaken zoals hedgefunds, watermanagement, het packagen van Italiaanse IC-software met Philips medical systems, de regenwouden en een aantal sonnetten van Petrarca.
Ja Rob, het ideale moment om belangstellend te vragen naar persoonlijke voorkeuren. Dat dacht ik ook. De donkerharige met zonnebril hield van Pruisische volksdansen. Ze demonstreerde enthousiast enkele op flikflak gelijkende sprongetjes, waar iedereen in stilte naar keek. Toen ze eenmaal klaar was, bleef het stil ... De donkerharige zonder zonnebril was dacht ik een Albanese tuner. Althans ik kreeg het onplezierige gevoel dat ze me eigenlijk alleen een handjevol raamstickers wilde verkopen ... De derde bleek een amateur pantomime speelster uit La Butte. Van een echt goed gesprek is het niet meer gekomen ... Maar goed, je gaat naar een race toch om de auto's.En waarover toen je vrouw er niet bij was?