Ontzettend leuk die Spaanse Sprintjes! De basis is zo te zien een Fabbri geweest. Om daar in totaal 30 stuks van te verzamelen moet echt een crime zijn geweest, of je moet de juiste contacten hebben; het zijn zo'n beetje de meest lastig te vinden Fabbri's.
Ook redelijk onvindbaar:
De Peugeot J5 / Citroën C25/ Fiat Ducato kenden nog een vierde broertje: de Alfa Romeo AR6. Die gewoon een Fiat Ducato was met een ander naambordje. "Dat kan in 1:43 natuurlijk ook" bedacht de Franse kit fabrikant Mini Vehicules Incendies.
Ik kwam hem op Marktplaats tegen; 'gereserveerd'. Nou ben ik zelf flink aan het opruimen thuis en plaats allerlei "O, o, o-spullen" op eBay en Marktplaats (= Overbodig, Oninteressant geworden en Overtollig.
B.v.: TV kapot, afstandsbediening was nog altijd goed voor € 10 ). O, o, o ook voor sommige 'kopers' die wel een bod uitbrengen en vervolgens nergens meer op reageren. En bedankt voor het verspillen van mijn tijd
. Wat mij overkomt gebeurt een ander natuurlijk net zo goed, dus de stoute schoenen aangetrokken (die passen zo mooi bij mijn grapjas en lolbroek) en de aanbieder van de AR6 gemaild: "Mocht de huidige koper het laten afweten, dan...etc. ". Twee dagen later een mail terug: "Nou, ik hoor er inderdaad niets meer van". Zodoende staat-ie nu hier. En ik ben er serieus blij mee
Met zorg gebouwd. Het model verloochent zijn Franse herkomst niet met zijn Parijsese kentekenplaten