Ook al niet weg te krijgen...(Iemand trouwens enig idee hoe ik die poll uit dit topic wegkrijg?)![]()
die poll is als roest.... en daar kun jij niks mee

Ook al niet weg te krijgen...(Iemand trouwens enig idee hoe ik die poll uit dit topic wegkrijg?)![]()
die poll is als roest.... en daar kun jij niks mee
Huh??? plastico bumpero,.............Zaagmans tochEarl moet tenslotte ook nog klaar... Wink
OHYEAH!Huh??? plastico bumpero,.............Zaagmans tochEarl moet tenslotte ook nog klaar... Wink
Oh ja??OHYEAH!Huh??? plastico bumpero,.............Zaagmans tochEarl moet tenslotte ook nog klaar... Wink![]()
![]()
![]()
Er kwam een kansje voorbij dat te goed was om te laten lopen... Schat de 75 (samen met de 90) toch wel in als een rap uitstervende klassieker-van-de-toekomst, misschien wel de laatste Alfa die die status zal behalen?
Nee joh, de 145 is toch nog geen klassieker in wordingVolgens mij vergeet je een type AR die die status al heeft en nog jonger is
Wie Patrick Zaagmans!!!Nee joh, de 145 is toch nog geen klassieker in wordingVolgens mij vergeet je een type AR die die status al heeft en nog jonger is
Hoezo??Ik heb nog wel aluminiumfolie liggen....
Als het goed genoeg is om een 90 in chroom-bumper te veranderen en zo toegang te verschaffen tot de chroom-bumper rit...... moet het ook werken om van de 164 een instant klassieker te maken toch?Hoezo??Ik heb nog wel aluminiumfolie liggen....
Rook je Coke???
Zaagmans ik heb nieuws voor je, dat is ie al, zelfs in de boeken van de verzekeringsagenten oldtimersonschatbare klassieker staat de 164 al genoteerd, dus we betalen erg weinig verzekeringskosten ( 4 x woordwaarde )Als het goed genoeg is om een 90 in chroom-bumper te veranderen en zo toegang te verschaffen tot de chroom-bumper rit...... moet het ook werken om van de 164 een instant klassieker te maken toch?Hoezo??Ik heb nog wel aluminiumfolie liggen....
Rook je Coke???![]()