Owja om even terug te komen op die stabi's. Wat kost dan een setje uniballs?
BedanktZo Tom, inmiddels staat daar een respectabel aantal 75's. Wat de index betreft: zijn de getallen voor iedere auto het nummer van aanmelding op deze plaats?
Nog even onder de aandacht brengen..Ben misschien van plan mij een squadra chip aan te schaffen?
Iemand ervaringen commentaar?
Ohja kan ik dan gewoon nog verder rijden met super95?
BedanktHeb Squadra Stefan Zaterdagavond gesproken, helaas niet gevraagd over 95 (maar volgens mij kun je idd gewoon 95 blijven taken...).
De 75 TS chip was destijds de eerste die hij ontwikkeld heeft (er zouden VELE volgen (de gehele lijst staat uiteraard op www.squadra-tuning.com).
Uiteraard even uitgehoord over de mogelijkheden voor Earl en het vermogen gaat richting 160 pk voor een katloze TS.
Uiteraard is alles zeer afhankelijk van de staat van onderhoud van het blokje en de slijtage...
De koppel-toename is wel interessant te noemen... 18 NM bij 2000 RPM erbij... da's iets van 15%....
De hoogste pk-toename ligt bij 5000 RPM en bedraagt dan 11 extra PK's... (147 vs 136).
De details van de 75TS chip (katloos) staan HIER
Oei, zal ik even moeten aanpassen danStefan zal wel reageren denk ik.
P.S. De 1987 2.0 TS met nummer 111 van Jef75 is dezelfde als Earl.... Vrees dus dat we weer terug zijn naar 117 eigenaren
Mijn reactie van de chip die ik op m'n TS heb gehad staan volgens mij nog op de site van Squadra-tuning..........vond het wel een aanrader destijds !Ben misschien van plan mij een squadra chip aan te schaffen?
Iemand ervaringen commentaar?
Ohja kan ik dan gewoon nog verder rijden met super95?
Bedankt voor de tipJe moet na chip-tuning echt 98 tanken, de onsteking wordt namelijk vroeger gezet en dat is alleen mogelijk met een klopvastere brandstof ron 98 dus. Ga je 95 tanken krijg je last van pingelen
Staat toch goed zo?Bij deze mag de eigenaar verandert worden in alleen Gtvco.Hij staat inmiddels al een aantal weken stof te verzamelen hier in de garage.
020: 75 2.0 TS | 1987 | Gtvco | Frankalfa ==> Foto
Ik weet niet of dit gevolgen heeft voor het aantal geregistreerde 75's.
O.k,dan heb ik niks gezegd,sorry.Staat toch goed zo?Bij deze mag de eigenaar verandert worden in alleen Gtvco.Hij staat inmiddels al een aantal weken stof te verzamelen hier in de garage.
020: 75 2.0 TS | 1987 | Gtvco | Frankalfa ==> Foto
Ik weet niet of dit gevolgen heeft voor het aantal geregistreerde 75's.
Frankalfa is aangeduid in het blauw, wil zeggen dat die de vorige eigenaar is