Auto is deze week op de brug gegaan om m eens grondig te inspecteren. 1 roestplekje wist ik te zitten (achter schermverbreder rechtsachter), eentje is er nog bijgekomen (binnenscherm linksachter, wat 'opgeblazen' blik bleek bij krabben een gaatje van pakweg 1x 2.5 cm te zijn)
Verder nakkes!

Bumpers en schermverbreders zijn nu verwijderd en ook daar komt geen narigheid achter vandaan.Dit omdat ze gespoten dienen te worden.Zijn eens bijgewerkt met een spuitbus oid ,erg lelijk iig.
De voorbumper heeft een scheur die bij nadere inspectie te groot is om m netjes te fixen dus zoeken we een andere voor.
Een andere voorstoel heb ik al gemonteerd (slijtage>uiteraard) evenals een vers hemeltje (was een verlaagd plafond met punaises)
Auto gaat als het goed is volgende week naar de deukendoktert om een flauwe vouw uit het achterscherm te laten halen.
Plannen zijn om m te verlagen (waarschijnlijk alleen de achterzijde>eibach veren liggen al klaar),voor staat ie al wat lager lijkt t en de standaard 23 jaar oude schokkers te vervangen door koni geel (eveneens check).
Ronalletjes eronder,klaar!

Technisch wil ik m standaard laten geen geklooi met een andere chip oid.
Wel dient t uitlaatspruitstuk vervangen te worden want daar zit een scheurtje in ( góh). Verder slepen de achterremmen wat van het stilstaan (klauwen zijn nw trouwens, zaten er net op toen ik m kocht, evenals de complete uitlaat>stickers er nog op)
Dan ome rdw eens bezoeken voor een voertuigidentificatie of hoe heet dat?
Een paar plaatjes:

vorige eigenaar die second thoughts had toen t ding eenmaal op de ambu stond...

daglicht na 23 jaar (check die geelverzinkte beugeltjes>1986 it is!

verse eindpot
Later meer, grtz,fRank