Ja daar had ik ook al aan gedacht
Ben ook bezig met rondneuzen, en ben ook van plan iets van een cursus te gaan doen
Nou weet ik alleen nog even niet precies wat.
Ga ik voor het technische ( ik kan net een schroevendraaier van een hamer onderscheiden ) of ga ik iets doen met plaatwerk.
Maar bedankt voor je tip
Groet
Begin technisch. Voordat je kunt gaan plaatwerken / lassen etc. zul je de auto eerst kaal moeten maken. Ook kun je een gedeelte van het plaatwerk altijd nog uitbesteden.
Je kunt bijvoorbeeld eerst leren aan je huidige auto te werken. Voorkom dan wel dat het snel af moet, want het kan altijd tegenzitten en onderdelen op zaterdagmiddag of zondag regelen, wil niet zo goed.
Bedenk van te voren wat je wilt gaan doen, (bijv. draagrm wisselen van de 146) en zoek uit wat er voor nodig is en haal eventueel iemand erbij die dat vaker heeft gedaan. Uiteraard wel zoveel mogelijkheid zelf doen.
edit: aanvulling
Wat ook goed werkt is om met dubbele onderdelen te werken. Koop bijvoorbeeld een gebruikte achteras voor de 146 erbij. Maak die echt helemaal netjes waarna je die er relatief snel er onder kunt schroeven. Daarmee kun je alle tijd nemen om de onderdelen te reviseren en in de verf te zetten.