Daar is eigenlijk geen andere reden voor dan tijd- en kennisgebrek...
Ik weet heel weinig van de TI.Z & GTA.Z....
Dus als er vrijwilligers zijn die willen voorkomen dat ik er onzin over brabbel....
Wat betreft de datum 1e toelating van 30 Juni, is niet zo hier vreemd. Kijk maar wat Lennart darvan zegt in het oudste 75 topicNou Zaag daar komen de Stolze Zaagjes:
1. Lavendelblauw; DE-24-95 chassis AR-1800982
geen gegevens
2. Zwart; XH-59-JD chassis AR-3060401
Datum eerste toelating 30 juni 1973
Datum eerste tenaamstelling 29 maart 1995
Datum laatste tenaamstelling 29 maart 1995
3. Zwarte 1600; 88-JF-65 daar kon ik het chassisnr niet vinden
REGISTRATIE
Datum eerste toelating 30 juni 1973
Datum eerste tenaamstelling 10 oktober 1974
Datum laatste tenaamstelling 11 juli 1989
Wel zeer apart volgens de check dezelfde 1e toelatingsdatum.....
...
Meestal als ze niet exact de bouwdatum weten, zetten ze het op 30 juni. Systeemontwerp issue, is waarschijnlijk een veldvoorwaarde om ook de dag en maand te vullen voor dat attribuut in de database van het RDW. 30 juni is pakweg de gemiddelde datum eerste toelating natuurlijk.
Wat ik daarmee wil zeggen, als er 30 juni staat kan de auto een bouwdatum hebben van 1 januari tot 31 december. Chassisnummer is dus beter om naar te kijken.
Ben eigenlijk wel benieuwd over welk ontwerp hij zelf het meest te vreden is. (dus niet specifiek Zagato of Alfa)
Hij stemt in met een interview (OHYEAH!) dus als u nog vragen aan deze design god wilt stellen... geeft u ze maar door, dan ga ik kijken of en hoe ik ze kan inpassen!
Ik zou denken dat je op je zeventigste iets verder kijkt, hoewel het natuurlijk confronterend kan zijn dat je beste werk in 1992 in productie is genomenDan loop je en beetje het risico dat hij zijn laatste ontwerpen noemt... net zoals een popartiest altijd zijn meest recente album zijn allerbeste werk ooit (moet) zal vinden...
MAAR... we nemen het mee in de lijst....
:-)Ik zou denken dat je op je zeventigste iets verder kijkt, hoewel het natuurlijk confronterend kan zijn dat je beste werk in 1992 in productie is genomenDan loop je en beetje het risico dat hij zijn laatste ontwerpen noemt... net zoals een popartiest altijd zijn meest recente album zijn allerbeste werk ooit (moet) zal vinden...
MAAR... we nemen het mee in de lijst....
Grinnnnnnnnn dat is mijn eigen scan....
<...>
Heb intussen rechtstreeks contact met Ercole Spada, de man die de JZ ooit pende maar ook zulke goddelijke creaties als de Aston Marton DB4 GT Zagato, de TZ-1 & TZ-2 en in wat recentere jaren de Alfa 155...
Hij stemt in met een interview (OHYEAH!) dus als u nog vragen aan deze design god wilt stellen... geeft u ze maar door, dan ga ik kijken of en hoe ik ze kan inpassen!