He' He' heeft nu weer iedereen laten zien wie de grootste heeft.
Van mij gaan jullie het niet winnen.
ik heb toch de grootste
En ik heb hem nog zelf ontworpen ook
He' He' heeft nu weer iedereen laten zien wie de grootste heeft.
ik heb toch de grootste
Zal dan met een groothoeklens gemaakt moeten worden?He' He' heeft nu weer iedereen laten zien wie de grootste heeft.
ik heb toch de grootste
Fotooke ?
OEPS!... Scusi... Wist niet dat een andere mening hebben verboden was... Kan uiteraard alleen voor mijzelf spreken maar dit topic is vergeven van de plaatjes en merknamen en voor mezelf trek ik daar ik idd wel een conclusie uit...Ik stoor mij een beetje aan de lijn die sommigen trekken, van design = duur = patsen.
Denk dat je daar inderdaad het dilemma aangeeft... of mooier uitzien... of beter werken... Form before function of niet... Zoals je zei...bij de Loewe ging het om de vorm ondanks dat er betere alternatieven waren....Ben je bereid meer te betalen voor een voorwerp dat er mooier uitziet of beter werkt dan de doorsnee?
Da's wel een leuke... sfeerloos vinden is kortzichtig... en getuigt van gebrek aan inbeeldingskracht? Wat maakt dat iemand die hem sfeervol vindt dan? Een visionair? En is de mening over de vlinderstoel dan een soort lakmoestest aangaande kortzichtigheid?Een Arne Jacobsen-stoel afschepen als sfeerloos vind ik kortzichtig. Sterker: ik denk dat het getuigd van een gebrek aan inbeeldingskracht. Ik waardeer juist het mooie, luchtige ontwerp daarvan.
niet helemaal met je eens, ik vind het pas patsen als je bijvoorbeeld nep kleding draagt, zo heb ik veel aj,versace,d&g,etc kleding, bij de meeste zie je niet eens een merkje staan, maar omdat het duur(der) is zou ik en patser zijn?Ik stoor mij een beetje aan de lijn die sommigen trekken, van design = duur = patsen.
Nee, dat bedoel ik juist niet te zeggen. Wat ik bedoel te zeggen is dat design door sommigen mensen als duur en patserig wordt gezien, terwijl het dat niet hoeft te zijn. Dus was dat betreft zitten we op 1 lijnniet helemaal met je eens, ik vind het pas patsen als je bijvoorbeeld nep kleding draagt, zo heb ik veel aj,versace,d&g,etc kleding, bij de meeste zie je niet eens een merkje staan, maar omdat het duur(der) is zou ik en patser zijn?Ik stoor mij een beetje aan de lijn die sommigen trekken, van design = duur = patsen.
okee idd, want dat motorblok in mijn kamer waar ik een tafel van ga maken of die muurschildering op mijn muur kosten weinig tot niets, en dat vind ik juist ook designNee, dat bedoel ik juist niet te zeggen. Wat ik bedoel te zeggen is dat design door sommigen mensen als duur en patserig wordt gezien, terwijl het dat niet hoeft te zijn. Dus was dat betreft zitten we op 1 lijnniet helemaal met je eens, ik vind het pas patsen als je bijvoorbeeld nep kleding draagt, zo heb ik veel aj,versace,d&g,etc kleding, bij de meeste zie je niet eens een merkje staan, maar omdat het duur(der) is zou ik en patser zijn?Ik stoor mij een beetje aan de lijn die sommigen trekken, van design = duur = patsen.
Het is sowieso deerniswekkend om een gevoel van trots te ontlenen aan iets dat je hebt aangeschaft, of dat nou op iedere straathoek te koop is of een uniek item. Feit blijft dat je het gekócht hebt en dus niks anders hebt gedaan dan de portemonnee getrokken. Het feit dat een boel mensen nou eenmaal massaal 'design' kopen en niet beter weten maakt jouw smaak niet meteen tot een waarheid van een hogere orde.De productieaantallen betekenen voor mij dat er totaal geen moeite gedaan hoeft te worden om de design items te verwerven... ik zei het al eerder... het is een kwestie van de poeplap trekken... voor mij hetzelfde als een pak melk bij de supermarkt halen... en daar kan ik ook geen trots aan ontlenen dat ik het aangeschaft heb... en er valt ook weinig te ontdekken onder het oppervlak... terwijl je bij veel designkopers juist een soort trots ziet die voor mij niet verkaarbaar is...