Even een Update...
Ik heb enorm weinig tijd gehad de laatste tijd dus heel veel is er nog niet gebeurd.
Eigenlijk alleen maar klungelklusjes....
In ieder geval is de bodem beplakt met antidreunplaat, zijn alle kabelboompjes nagezien en opnieuw ingetaped.
In het interieur heb ik katoentape gebruikt, alles onder de motorkap, kofferruimte etc. is afgetaped met de bekende isolatietape.
Oh ja.. de motorruimte is al grotendeels ontdaan van de tectyl, dat lijkt er meer op. Ik zal er een fotootje van maken en uploaden.
Verder zijn we langzaam begonnen met het aankleden van het interieur.
Waar de voetroosters zitten is alles opnieuw bekleed ook de zijkanten onder de sierdorpels zijn klaar. Het hoedenplankje is geplaatst, die was nog mooi.
De tunnel is bekleed etc etc. dus dat is allemaal klaar. (Moet nog wel effe door de keuring bij mijn autobekledende broertje ..... dus de kans is aanwezig dat we daar dus een updaatje van krijgen
)
We moeten alleen nog de binnenverlichting, zonnekleppen en de oude van dagen hangbeugels plaatsen.
Dan is de binnenbekleding klaar.
even snel de rubber matten passen, die kunnen wel schoner!
ik moest natuurlijk wel even kijken hoe de achterbank staat!!
Ik zal betere foto's maken, want het is niet goed te zien maar de donkerrode kleur staat geweldig!
Kont met bumper.
Snel de achterbank in plastic gepakt.
Het wordt hoog tijd dat we de voor en achterruit plaatsen scheelt een partijtje stof.
Tot zover de korte update.
Groet Herman