Dat verklaart een leegstand van panden.
Dit is geen mooie publiciteit voor Alfa Romeo.
Hoe moet dat nou verder met de import van Alfa?
Gaat dat weer terug naar voormalig FAN?
Daar zit wat in... vooral die van GM is torenhoog... dus de boel laten klappen want van een kale kip etc.... en ze zijn meteen van Alfa af...Boze tongen beweren overigens dat Kroymans surseance heeft aangevraagd om op die manier onder die manier torenhoge boetes van GM en Alfa Romeo te ontlopen.
Ik denk dat het toch een goed teken is voor het merk dat een gigant als Wensink (lees Astrum groep) toekomst ziet in het merk Alfa Romeo. Ik denk dat Wensink een hele goede partij voor Alfa Romeo is!Toch ook weer eens goed (of in ideder geval beter) nieuws.
Op 27maart 2009 opent Wensink een drietal vestigingen: Apeldoorn, Zwolle en Arnhem.
Daarnaast zag ik in een lokale krant dat er personeel gezocht wordt voor een alfa-dealer in Amersfoort.
Dat zijn toch weer eens betere berichten na de lijst van gesloten dealers.
166? Ik wilde er ruim 2jr geleden een bestellen en toen werden ze al niet meer geproduceerdHopen dat AR zelf er zorg voor draagt dat de uitlevering van nieuwe karretjes (neem aan dat je in de rats zit over je 166?) niet in het gedrang komt?
Elke verkochte Alfa is er tenslotte eentje...
Overgang van importeurschap wordt meestal wel goed geregeld door de fabrikant... meestal... willen domweg die sales niet verliezen...