Thermostaat kaduk dacht ik dus,blijkt deze niet meer leverbaar(75 v6) te zijn?
Vandaar mijn vraag: Zijn deze met die van de 164 uitwisselbaar? en krijg je h'm uberhaupt uit het huis?
Bvd alfavrinden
Sander
Thermostaat kaduk dacht ik dus,blijkt deze niet meer leverbaar(75 v6) te zijn?
Vandaar mijn vraag: Zijn deze met die van de 164 uitwisselbaar? en krijg je h'm uberhaupt uit het huis?
Bvd alfavrinden
Sander
Sorry, ik heb geen antwoord op je vraag, maar heb heel wat jaartjes in DTC gewoond (geboren en getogen), waar woon jij ergens?Thermostaat kaduk dacht ik dus,blijkt deze niet meer leverbaar(75 v6) te zijn?
Bvd alfavrinden
Sander
Dat weet ik ook niet Hans,maar als het er dan toch een van een ander type moet worden dan het liefst van ook een v6Hallo Sander,
past een thermostaatje van een Alfa 75 2.0 TS misschien? daar ik nog een van liggen .
gr Hans
IJselstraat geboren en eerste 9 jaar gewoond.Nu her en der in de omgeving met een max van 2 jaar ong.Sorry, ik heb geen antwoord op je vraag, maar heb heel wat jaartjes in DTC gewoond (geboren en getogen), waar woon jij ergens?
Zeker, kom er nog regelmatig, ben geboren en 16jr gewoond op de Nonnemate en daarna verhuisd met mn ouders richting Zelhem (nog wel in DTC). Over de rotondes vanaf de snelweg tot station kan je lekker scheuren.Dat weet ik ook niet Hans,maar als het er dan toch een van een ander type moet worden dan het liefst van ook een v6Hallo Sander,
past een thermostaatje van een Alfa 75 2.0 TS misschien? daar ik nog een van liggen .
gr Hans
zijn mijn gedachten in eerste instantie.
Thx
IJselstraat geboren en eerste 9 jaar gewoond.Nu her en der in de omgeving met een max van 2 jaar ong.Sorry, ik heb geen antwoord op je vraag, maar heb heel wat jaartjes in DTC gewoond (geboren en getogen), waar woon jij ergens?
En jij ?Ben je al bekend met die nieuwe rondweg vanaf de Havenstraat over de IJsel?
Die pakking dacht ik ook dat een probleem zou worden maar die bleken ze tot mijn verbazing gewoon op voorraad te hebben bij de dealer.Nou liep daar wel een baasje rond die er zichtbaar plezier in had om er even voor me in te duikenZelf vanavond voor de zoveelste keer, om de een of andere reden vreet dat ding die dingen bij mij, de thermostaat vervangen. Ik had er een van Tuynder dit keer, art.no. 60559862, pakkingen waren ook niet meer leverbaar overigens.
Hij lekte wel wat bij het huis Alessandro,nu niet meer na een nieuwe pakking.ik heb dus nooit druk staan ook niet bij 85 graden.Is wel degelijk een gesloten circuit hoor....... moet jij regelmatig bijvullen dan?