Zo, weer een dagje aan de sprint gewerkt. Michel kwam langs, heeft weer een heleboel elektra aan elkaar geknoopt en toen was het grote moment daar... zou hij starten? Op wielen gezet, (voor 't eerst in maanden) naar buiten geduwd (ohh, voor 't eerst in jaren!). Vers gehaalde benzine erin, beetje koelvloeistof erin... nog wat laatste checkups... maar niet goed genoeg, want bij de eerste hoest van de startmotor vloog de poelie van de waterpomp eraf *oeps*. Dat gefixt, nog maar een paar keer gecheckt en... proberen. Niet dus. Er is lucht, vuur maar geen benzine. Op remmenreiniger loopt hij direct, maar de pomp is niet in staat om benzine vanuit de tank helemaal tot aan de carbs te krijgen. Grmbl... zaterdagmiddag, half 2. Alles dicht. *dwalende blik over het onderdelenrek* heee verrek, NOG een benzinepomp! Nope, ook niet dus.
Dus... moet ik van de week een nieuwe scoren, en 10 tegen 1 dat hij dan loopt!
Al met al toch nog wel een vruchtbare dag, veel losse eindjes afgewerkt, en met dank aan de belgische multimetergod kwamen al vrij snel dingen als verlichting, ruitenwissers, richtingaanwijzers en wat dies meer zij tot leven.
Foto's:
Als ik hier maar mee de straat uitkom als 't zover is...?
Eindelijk wat meer plaatjes van 't "nieuwe" interieur kunnen maken
(
en ja, ik mag 't dashboard nog wel een beetje schoonmaken...)
Lekker dagje!