Assen heeft ook mijn voorkeur boven Zandvoort (en dat heeft er niet mee te maken dat ik in Assen woon, ik heb er niets op tegen een stuk met de Alfa te rijden, dat is altijd leuk en zoveel kilometers maak ik verder toch niet). Ik heb er ooit eens 4 uur over gedaan om op het circuit te komen op een mooie zomerdag. Bovendien kun je het TT circuit ook prima bereiken door de toegangsweg te omzeilen, zeker vanuit zuidelijke richting.
Ook vind ik het jammer dat er maar zo weinig Alfa's kunnen staan op het (onlogisch ingedeelde) paddock. Veel, ook vaak erg fraaie, moderne Alfa's staan in het zand achter de tribune, terwijl ze in Assen in een prachtige, lange rij staan. Levert altijd leuke foto's op
Voor de rest vind ik het gewoon verouderd, zeker in vergelijking met Assen. Volgens mij is er in -tig jaar niets vernieuwd daar, het komt mij nogal gammel en oud over.
Het is natuurlijk een prachtig evenement en het is ook wel zo eerlijk om dat ook weer eens aan de andere kant van het land te organiseren, maar het circuit van Zandvoort is tegenwoordig duidelijk niet meer berekend op dergelijke, grote evenementen. Niet wat betreft infrastructuur, ruimte en voorzieningen. Ben het er wel mee eens dat Zandvoort ongetwijfeld een leukere stad is om een weekend door te brengen dan Assen, dat is normaal gesproken echt een dood gat in het weekend.