Zaagauto
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo
Locatie: Right smack down in the middle of my own universe...
Contacteer: Website

RE: Progetto # 1021

do apr 02, 2009 20:48

:lol: :lol: :lol:

Was het maar waar!

Kon vanmiddag pas de cilinder van de motortakel ophalen...

Maar dit is wel een persoonlijke overwinning... het was een klusje waar ik echt als een berg tegenop zag en meestal lift ik met dit soort dingen mee op de kennis & vaardigheid van Ome Taas (die er nu ook nog weer telefonisch aan te pas is gekomen... was vergeten dat de stuurstang ook los moet omdat anders het vliegwiel er achter blijft hangen... :oops: ) dus om het nu grotendeels in m'n eentje te doen... tsja... ben ECHT blij!

Nu het blokje nog uit elkaar... schoonmaken... en dan met kundige assistentie weer in elkaar!

Zie je kans om die kap misschien per post te versturen? Op mijn kosten uiteraard! Ik zit ERG krap in de tijd...

Laat maar weten of dat kan en het bezoekje aan Laren... komt er zeker een keer!
Patina: Roest, gezien door ogen van iemand met poetsfobie...

Zaagauto
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo
Locatie: Right smack down in the middle of my own universe...
Contacteer: Website

RE: Progetto # 1021

vr apr 03, 2009 20:53

Nog even een paar plaatjes...

Ten eerste de oliestop... valt me eerlijk gezegd nog mee wat er aan slijpsel aan kleeft...

Iemand nog koffie verkeerd? :lol: :lol: :lol:

Afbeelding

En het onder-de-kap-gebeuren...
Afbeelding

Die witte plekken gaan we nu ook maar eens wegwerken want als het blokje er straks weer in gaat, is het de bedoeling dat het nog HEUL veel jaartjes blijft zitten.... en dan kun je er niet meer bij...

Misschien ook nog wat verfraaingsdetails aanbrengen op beugeltjes, stangetjes en meer van die meuk...
Patina: Roest, gezien door ogen van iemand met poetsfobie...

Terug naar “Projecten”