Prachtige GTV! En die velgen
Wat betref dat verlagen:
Misschien overbodig maar wil het toch effe melden.
De torsiestaaf van de voor-as heeft (weet niet meer welke zijde wat) voor 38 tandjes en achter 39 tandjes (of andersom, niet echt belangrijk zie je bij demontage van onderste draagarm vanzelf.)
De truc is nu, de auto te verlagen met de 1 tandje op de ene spiebaan (van 38 tandjes) en weer op te hogen met de ander, de 39 tandjes spiebaan.
Nu kun je de auto per 360/38 - 360/39 = 0.24 graad verlagen, dit resuteert in ±1.9 mm per tandje. (oke, niet 100% liniear, maar wel effe middels goniometrie uit te zetten)
Zou je de auto alleen de torsie voor los halen en 1 tandje verstellen dan zakt ie ruim 6 centimer. Lijkt me erg veel. .
In de meeste gevallen wordt het ongeveer 20 tandjes versteld. Dat is ongeveer 38mm
En de torsies 2 weken lang een aantal keren met WD40 inspuiten.
Suc6!