Ik ben daarmee te vermurwen , maar Manu zal toch minstens iets meer nodig hebben hoor .Dan wil ik de Spider meenemen en jullie lief aankijken voor een mooie foto!We zijn der zeker ook bij .
We zullen ons best doen .
Ik ben daarmee te vermurwen , maar Manu zal toch minstens iets meer nodig hebben hoor .Dan wil ik de Spider meenemen en jullie lief aankijken voor een mooie foto!We zijn der zeker ook bij .
Ik dan ook! Merci
Ik ben daarmee te vermurwen , maar Manu zal toch minstens iets meer nodig hebben hoor .
We zullen ons best doen .
Ik ben FAN , maar Manu ...Mag er een stoere Bertone tussen die Spiders ?
Dat die zich maar met zijn virtuele KLEINzoonekes bezig houdtIk ben FAN , maar Manu ...Mag er een stoere Bertone tussen die Spiders ?
Van mij heb je akkoord, graag zelfsMag er een stoere Bertone tussen die Spiders ?
Ik denk, dat jij blij mag zijn, dat hij nog zonder stok loopt..... oh wat zou ie daar mee kunnen slaan!Dat die zich maar met zijn virtuele KLEINzoonekes bezig houdtIk ben FAN , maar Manu ...Mag er een stoere Bertone tussen die Spiders ?
Ben je daar zo zeker van ? Is niet omdat ie zondag nog zonder stok liep, dat dat binnen 14 dagen nog steeds zo is he.....gaat snel met die ouden van dagen !i denk, dat jij blij mag zijn, dat hij nog zonder stok loopt..... oh wat zou ie daar mee kunnen slaan!
ik ruik mooie fotookes !Van mij heb je akkoord, graag zelfsMag er een stoere Bertone tussen die Spiders ?