Ik zag je Sei afgelopen donderdag op de koffieklets nog bij Romeo staan... wat n gave bak! Heb jij m indertijd zelf van over de grens gehaald, of was ie al hier in NL? Als Romeo 'm nog een tijdje bewaart, mogen ze 'm straks wel 'n keer aan mij verkopen...
Ik heb de auto zelf uit Duitsland gehaald, gekocht van de zoon van Frensemeyer die als ik me niet vergis 4 6'en heeft. Onder andere een diesel, ik heb nog een ritje meegereden, toch wel heel bijzonder.
Ik heb de auto zelf naar Nederland gereden uit het Zwarte Woud, 3-daags kenteken erop en een tijdelijke Duitse verzekering, bij de grens het eendaags kenteken erop, even snel langs Romeo voor een "quick check" en gelijk doorgereden naar de RDW. Het is dat er een enorme zeurpiet liep op het keuringsstation, anders was de auto gelijk goedgekeurd. Romeo vond dat er niets op aan te merken was.
Al met al geloof ik zo'n 45.000 km met veel plezier mee gereden. Als ik de foto's hierboven zie staan, begint het wel weer te kriebelen. Maar dan als een auto voor erbij, niet meer voor dagelijks vervoer.