zo, de timing kon niet beter, ik heb je net een sms gestuurd maar die is blijkbaar nog niet aangekomen?
De nieuwe pomp zit erop, nog een beetje met de leidingen geukkeld en alles gedubbelchecked, er eens een keer zelf flink hard aan gezogen tot ik inderdaad benzine tot in het brandstoffilter had (ook gelijk een evt knik in de leiding uitgesloten dus) en... weer eens proberen.
Even laten starten... starten... starten.... niet aanslaan. Hmm. Grrr. Hmm... grrr....
... nog eens wat extra hard gezogen aan de kant van de rechtercarb. Ja, proest. GRRRR!. Ook benzine
. Nog eens proberen te starten. Weer niet aanslaan.
Deksel van carbs afgeschroefd. Allebei de vlotterkamers keurig vol benzine, geen vuil of wat dan ook. Hmm. Weer dichtgeschroefd. Bougie eruit getrokken. Zag niks geks aan. Even tegen massa aangelegd en 3 seconden gestart. Ja hoor, vonk. Bougie weer erin. Voor de vorm nOg maar eens geprobeerd te starten. Niet dus.
Wat de **** doe ik verkeerd of zie ik over het hoofd?
Vuur, vuurwater, lucht... meer heb je niet nodig hadden ze mij altijd geleerd??
Oja, en hij lekt nog steeds een klein beetje koelvloeistof... kon zo gauw niet vinden waar, maar dat komt nog wel. Ding moet draaien!!
Help?