In de laatste Autoweek (20e jaargang, nummer 10 - 4 t/m 11 maart 2009) staat een dubbeltest tussen een Mercedes C250 CDI - Alfa Romeo 159 2.4 JTDM
Dat is de bekende 156 gta op gas.En in nummer 11(actuele uitgave)
"Blits bezit" een Alfa 156 GTA. Leuk artikel
Groet Sudman
Er klopt wel meer niet, dr staat bijv ook in dat de spoiler en extra dikke side skirts (??) voor de Q4 warenDe GTO is binnen, leuk stuk.
Alleen jammer dat er in het dtm stuk staat dat alfa reed met een V6 turbo. Klein missertje.
Ook nog een artikel over de fiat 8V en supersonic.
En die startknop voorop komt me ook erg bekend voor.
Ik heb het nog niet gelezen, maar gaat voor de meeste artikelen over oude alfa's wel op natuurlijk.Heb die K&T gisteren gekocht. Artikel over de Bertoontjes is wel leuk, maar na zoveel keren in magazins niets nieuws onder de zon (mijn mening).
Vraag eens aan berlinista, die heeft daar wel eens iets over geschreven.- iemand beweert dat de achterkant (koffer) van een Bertje overhangt en dat daardoor kleine scheurtjes in het plaatwerk kunnen ontstaan. Da’s nieuw voor mij, heb er nog nooit eentje gezien, of van gehoord, met scheurvorming. Heb zelf tíg duizenden km. bepakt en bezakt probleemloos gereisd met Bertjes. Iemand hier dergelijke ervaringen mee? Van de Spider Nord wist ik dat wel.