Succes met de afhandeling.
Schoot mij net door mijn hoofd dat het niet gemakkelijk
zou zijn om aan onderdelen te komen.
Gelukkig ben je al bijna helemaal voorzien, op de aanzuigkorf na dan.
D'r staat geen bordIk vrees dat gemeentelijke instanties zich in dergelijke gevallen indekken met verkeersbord A13 : " de borsten " zoals ze heten .
Als zo'n bord aan het begin van de weg staat ben je verondersteld van voorzichtig te zijn .
Wel lief blijven tegen die jongen hé sjoe .... Dit kan echt iedereen overkomen
Ontfrutselde toch een kleine glimlach op mn gezicht..Nieuws
Verkenning Route
Beste deelnemers,
Na een gedegen voorbereiding hebben we vandaag het eerste deel van de route verkend.
Na de editie van vorig jaar waar we grote delen van het 4daagse parcours hebben gereden willen we u namelijk dit jaar een compleet nieuwe route voorschotelen.
Natuurlijk staat onze geliefde stad Nijmegen weer in het middelpunt. Verkenning van de route is erg noodzakelijk, omdat we zo veel mogelijk willen voorkomen dat uw carter wordt beschadigd door drempels en andere obstakels. In het routeboek zullen we overigens zoveel mogelijk hiervoor gaan waarschuwen.
update 21 maart 2009:
Ook het tweede deel van de route is verkend en dat wordt minstens net zo mooi als het eerste deel. Veel mooie rijgedeelten worden afgewisseld met delen waar leuke bezienswaardigheden zijn te bewonderen.
We houden u op de hoogte van onze vorderingen.
De organisatie.
Proberen te waarschuwen,Damn wat een lelijke schade zeg...
Misschien ongepast,maar nadat ik dit gezien had,en ik las het topic over de zwarte alfetta met bilsteins,waar een link naar de nijmegen 100 miglia in stond.
Ik klikte op de link,en las dit:
Ontfrutselde toch een kleine glimlach op mn gezicht..Nieuws
Verkenning Route
Beste deelnemers,
Na een gedegen voorbereiding hebben we vandaag het eerste deel van de route verkend.
Na de editie van vorig jaar waar we grote delen van het 4daagse parcours hebben gereden willen we u namelijk dit jaar een compleet nieuwe route voorschotelen.
Natuurlijk staat onze geliefde stad Nijmegen weer in het middelpunt. Verkenning van de route is erg noodzakelijk, omdat we zo veel mogelijk willen voorkomen dat uw carter wordt beschadigd door drempels en andere obstakels. In het routeboek zullen we overigens zoveel mogelijk hiervoor gaan waarschuwen.
update 21 maart 2009:
Ook het tweede deel van de route is verkend en dat wordt minstens net zo mooi als het eerste deel. Veel mooie rijgedeelten worden afgewisseld met delen waar leuke bezienswaardigheden zijn te bewonderen.
We houden u op de hoogte van onze vorderingen.
De organisatie.
Ook bij de verzekering vanochtend was er weinig discussie.Fijn dat de politie aldaar zo goed meewerkt.
Alle feiten op een rijtje zettende moet dit allemaal in jullie voordeel gaan werken.