Gewoon een ander blok erin?
Moeilijk(er) te vinden, en dit blok heeft maar 160 000 echte km's, dus het zou voor de rest nog goed moeten zijn.OEF!![]()
![]()
![]()
Doe je het zoals ik gedaan heb met de rode zaag... en de groene sjuul... de originele blokjes staan achterin de garage met een labeltje er aan oud te worden...Moeilijk(er) te vinden, en dit blok heeft maar 160 000 echte km's, dus het zou voor de rest nog goed moeten zijn.OEF!![]()
![]()
![]()
Enne, jij bent niet de enige originaliteitsfreak"Deze waardevolle en unieke 75 met 2.4 Turbo Diesel motor (waarvan er maar 1 gekend is in Nl.) beschikt nog over zijn originele motor en is na jarenlang spoorloos geweest te zijn , plotseling weer opgedoken in een kleine garage ergens in het Vlaamse land "
Goed die plek onthouden, over 15 jaar is dat olieveld daar behoorlijk wat waard!![]()
Succes met de afhandeling.
In Wapenaardeinde ( wat een naam )@David waar was dat juist in Sinaai? Ik kom daar nogal regelmatig, en ik zou graag niet het zelfde willen voor hebben!
Sympathiek van oom agent.In Wapenaardeinde ( wat een naam )@David waar was dat juist in Sinaai? Ik kom daar nogal regelmatig, en ik zou graag niet het zelfde willen voor hebben!
Vandaag nog eens gesproken met de agent die opgeroepen was ivm het oliespoor, en die man wil zelfs optreden als getuige, indien nodig, ivm de slechte staat van het wegdek![]()