graag !Indien nodig creëren we zelfs een 3e lichting voor Michel
graag !Indien nodig creëren we zelfs een 3e lichting voor Michel
De rekenmachine van deBATjes heeft beslist om reeds om 8h30 op de parking Wommelgem de eerste nicotinepauze te houden . Nog vroege vogels ?Zal vandaag eens uitrekenen wat " vroeg " werkelijk betekent .
RotY heb ik al gereserveerd hoorOké, thanks. Onze pa komt speciaal een dagje vroeger terug van de zee om te navigeren, dus als we verloren rijden die dag, is het zijn schuld
De rit op zich is makkelijk te navigeren , ALS je NIET mee puzzelt .
Als je nog ambitie hebt om Rookie of the Year te worden op het einde van het jaar , dan zal Pa Steve flink zweten .
Zeg hem ook maaral dat wij op tijd willen vertrekken . Dit is ook een boodschap voor de andere Antwerpse Eindhovenvaarders .
Noppes nicotine, das een half uur langer slapen !De rekenmachine van deBATjes heeft beslist om reeds om 8h30 op de parking Wommelgem de eerste nicotinepauze te houden . Nog vroege vogels ?Zal vandaag eens uitrekenen wat " vroeg " werkelijk betekent .
Vinden jullie het goed als ik niet daarheen kom om te verzamelen maar dat ik jullei bij Driessen zie?De rekenmachine van deBATjes heeft beslist om reeds om 8h30 op de parking Wommelgem de eerste nicotinepauze te houden . Nog vroege vogels ?Zal vandaag eens uitrekenen wat " vroeg " werkelijk betekent .
Dus jij gaat de tweede groep neststinkers aanvoeren ?Noppes nicotine, das een half uur langer slapen !De rekenmachine van deBATjes heeft beslist om reeds om 8h30 op de parking Wommelgem de eerste nicotinepauze te houden . Nog vroege vogels ?Zal vandaag eens uitrekenen wat " vroeg " werkelijk betekent .
Wij zullen er zijn om 8u30De rekenmachine van deBATjes heeft beslist om reeds om 8h30 op de parking Wommelgem de eerste nicotinepauze te houden . Nog vroege vogels ?Zal vandaag eens uitrekenen wat " vroeg " werkelijk betekent .
Hoera .Wij zullen er zijn om 8u30De rekenmachine van deBATjes heeft beslist om reeds om 8h30 op de parking Wommelgem de eerste nicotinepauze te houden . Nog vroege vogels ?Zal vandaag eens uitrekenen wat " vroeg " werkelijk betekent .
Nu maar hopen op goed weer, want ons alternatief staat in de garageHoera .Wij zullen er zijn om 8u30De rekenmachine van deBATjes heeft beslist om reeds om 8h30 op de parking Wommelgem de eerste nicotinepauze te houden . Nog vroege vogels ?
We hebben hier trouwens net beslist dat we de 155 iets langer in het verkeer gaan houden om als een mooi Tomattenduo naar ginds te kunnen bollen .
Als donateur mag je ook met andere schitterende dingen meerijden hé Sjoe .Nu maar hopen op goed weer, want ons alternatief staat in de garage
Ach, ik vind dat er toch tenminste 1 novanta aanwezig zal moeten zijn.We hebben hier trouwens net beslist dat we de 155 iets langer in het verkeer gaan houden om als een mooi Tomattenduo naar ginds te kunnen bollen .
Een moedig man .Ach, ik vind dat er toch tenminste 1 novanta aanwezig zal moeten zijn.We hebben hier trouwens net beslist dat we de 155 iets langer in het verkeer gaan houden om als een mooi Tomattenduo naar ginds te kunnen bollen .
Dus ga ook maar eens richting het Eindhovense (mits m'n baas me 's nachts niet teveel wakker houd)
Alleen nog even een bijrijder vinden.
Dan voeg ik in Eindhoven de derde 155 tomaat toe (helaas niet zo mooi als jullie Koerstomat )Hoera .Wij zullen er zijn om 8u30De rekenmachine van deBATjes heeft beslist om reeds om 8h30 op de parking Wommelgem de eerste nicotinepauze te houden . Nog vroege vogels ?
We hebben hier trouwens net beslist dat we de 155 iets langer in het verkeer gaan houden om als een mooi Tomattenduo naar ginds te kunnen bollen .
D'er is hier gisteren voor de zaterdagavond nog een vrijgezellenfeest bijgeschreven in den agenda .... nu zit de eerste shift er zeker niet in vrees ik ....De rekenmachine van deBATjes heeft beslist om reeds om 8h30 op de parking Wommelgem de eerste nicotinepauze te houden . Nog vroege vogels ?Zal vandaag eens uitrekenen wat " vroeg " werkelijk betekent .