HIJ DOET 'T!
Nog niet helemaal volgens het boekje, maarr... ben weer een paar stapjes verder. Vanavond met Kees samen (bedankt nogmaals!) nogmaals wat dingen nagelopen. Ontsteking, timing, alles in orde. Wel bleken er 2 bougiekabels (3 en 4) omgedraaid te zitten. Dat zal vast niet geholpen hebben... en na behoorlijk wat experimentjes met de brandstoftoevoer (met pomp, zonder pomp, aanvoer/retourslangen omgekeerd, slangen tussen de carbs misschien omgekeerd, direct met de pomp vanuit de jerrycan, direct met een trechtertje en een slangetje de toevoerleiding in (zonder pomp) etc en uiteindelijk om kwart over 10 ofzo (waarschijnlijk ook tot groot genoegen van de rest van de straat
) sloeg hij aan! Loopt een beetje hoog stationnair, maar wel op vier pitten en behoorlijk regelmatig. Synchroomstelling klopt wss geen moer van, hij lekt koelvloeistof als een gek, de uitlaat sputterde opvallend veel olie mee (of misschien benzine, van alle eerdere pogingen?) oftewel, ik heb nog genoeg te doen maarrrr voorlopig ben ik blij. Aan de motor zelf hoeft in elk geval dus niet veel te gebeuren, daar ben ik wel erg blij mee!
Nu nog ff verder storingen zoeken en probleempjes oplossen... maar we zijn op de goeie weg!
Geen foto's...was niet echt charmant
half 11 's avonds, rookgordijn alsof er een nieuwe paus is... komt van het weekend wel weer!