![Confused :?](./images/smilies/icon_confused.gif)
Choke geprobeerd? Als je lang doorstart zou hij sowieso moeten verzuipen, gebeurt dat ook of blijft de bougie helemaal droog?
P.S.: mag ik even zeggen dat ik dit een geweldig project vind
![Embarassed :oops:](./images/smilies/icon_redface.gif)
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
niet helemaal waar, je hebt nodig lucht-benzine mengsel, vonk (op het juiste moment) en compressie. Staat de distributie op tijd? Bougiekabels in de goede volgorde? Niet dat ik je onderschat maar je zult de eerste niet zijn.Vuur, vuurwater, lucht... meer heb je niet nodig hadden ze mij altijd geleerd??
Beetje wat ik je gisteren SMS'te Stof, controleer dat zeker allemaal. en laat je niet vangen aan volgorde bougiekabels, boxer = 1324 ipv 1342niet helemaal waar, je hebt nodig lucht-benzine mengsel, vonk (op het juiste moment) en compressie. Staat de distributie op tijd? Bougiekabels in de goede volgorde? Niet dat ik je onderschat maar je zult de eerste niet zijn.Vuur, vuurwater, lucht... meer heb je niet nodig hadden ze mij altijd geleerd??
wat bij mij ook nog wel eens geholpen heeft is tijdens het starten draaien aan de verdeler.
en het mooie aan het contactslot links is dat je dit nog in je eentje kunt ook
bel gerust heik heb weer wat te doen van 't weekendheel misschien vanavond nog even tijd om te kijken, weet nog niet. Nog bedankt voor je sms gisteravond Michel, maar toen zat ik dus alweer boven
Ook Huib z'n tips zal ik meenemen. Ehh het is bij een sprint nog niet zo heel eenvoudig trouwens om door het open raampje te starten met je ene arm en onder de motorkap te wroeten met de andere. Komt door dat leuke 'vaste' driehoeksraampje dat bijv. een 33 niét heeft...
We'll see! To be continued... en uiteraard hou ik 't forum op de hoogte!