Nou de kop is eraf.
Viel allemaal nog niet mee zo'n eerste keer ECHT racen.
Vrije training ging als een krant. Had de van Tim de Leeuw overgenomen velgen met slicks gemonteerd, de auto trilde als een gek, m'n vullingen vielen er zowat uit. 4 rondjes en gauw naar binnen. Eigen fout, ben vergeten ze te balanceren
Dan maar de wielen met de semi slick Yokohama's erop voor de tijdtraining. Trillen was nu over.
Echter na anderhalve ronde wou de auto geen gas meer aanpakken. Stationair naar de pits gekomen. Eruit gesprongen en tankdop open, psch.
Belucht en nu wou ie weeer in toeren. Gauw weer de baan op voor een tijd. Helaas einde van die ronde ook einde kwalificatie. En dus nog niet zoveel meters gemaakt. (in pauze het be- en ontluchtingsklepje van de tank verwijderd)
Achteraan starten dus, kon het rechte stuk niet eens zien, zo'n groot startveld.
Start ging goed, gelijk niet meer laatste. Rijden ging steeds beter, alleen had ik de vering te hard staan en de auto stuiterde nogal.
Race uitgereden als 11 de. Auto nog heel en zweet op de rug en voorhoofd.
Tweede manche ging wat ronde tijden betreft alweer wat beter dan de eerste manche met een nu zachter afgestelde vering. 12 plaats.
Erenverende lange en vermoeiende dag. 5 uur weg en 21.30 uur weer thuis.
Nu weer dingen verbeteren aan de auto en op naar de volgende race.
Grt, Jon