Dus :
Wie morgen een probleem tegenkomt weet dat hij mis is
Manu .
Die deed wel mee toch ? (dacht ik), alleen niet 's nachts op de parkeerplaats !Die moet vanavond naar een vrijgezellenfeest , dus ik vrees van niet .Tja
komt broere ook ?
Die deed wel mee toch ? (dacht ik), alleen niet 's nachts op de parkeerplaats !Die moet vanavond naar een vrijgezellenfeest , dus ik vrees van niet .Tja
komt broere ook ?
Excuseer, de co-piloot is mis danDus :
Manu .
Die deed wel mee toch ? (dacht ik), alleen niet 's nachts op de parkeerplaats !Die moet vanavond naar een vrijgezellenfeest , dus ik vrees van niet .
Die komt inderdaad met de latere bus .
PS : Kristal .
Vind ik ook, anders zou ik zelf ook wel navigeren, nu kan ik iemand anders de schuld gevenExcuseer, de co-piloot is mis danDus :
Manu .
Dit gaat erg leuke fotookes opleveren morgen .
't zal inderdaad de laatst mogelijke bus worden peins ik - alleszins niet die van half negen.
we zien mekaar onderweg of ginder - ik ga hier subiet vertrekken voor een avondvullend programma pita ( ook wel 'ne fond leggen' genoemd ) en bier.
tot morgen ! ( hoop ik )
Merci om ons er aan te doen denken . Manu is momenteel een hele batterij pilden aan het opladen voor de buitenaardse flits .Niet te dicht met die flits
'k Zal mijn groot spel ook meebrengenDit gaat erg leuke fotookes opleveren morgen .
't zal inderdaad de laatst mogelijke bus worden peins ik - alleszins niet die van half negen.
we zien mekaar onderweg of ginder - ik ga hier subiet vertrekken voor een avondvullend programma pita ( ook wel 'ne fond leggen' genoemd ) en bier.
tot morgen ! ( hoop ik )