Wat een instinker! Ik lees nu pas dat de nummering van de bol-pijl aanwijzingen belangrijk was. Natuurlijk was dat belangrijk maar wij zijn vergeten er naar te kijken. Wij reden dus net in traject 3 verkeerd, hebben, zoals velen, het zandpad gevolgd en daarna de N69 Belgie in gereden..... En daar kwamen wij veel Alfa's met Nederlands kenteken tegen. Wat een misser!
Tevens Engine en De Zwarte Magier op een verlaten zandpad in een fantastisch mooi natuurgebeid tegen gekomen. Wij waren bieden verkeerd gereden, maar ieder in een ander traject van de puzzel
Grappig om daar opeens met 2 Alfa's in de middle of nowhere te staan.
Toch hadden wij een leuke rit, maar wel nog wat onduidelijkheden, en ik leer daar graag van, dus hieronder een paar vraagjes, ik zou het zekere waardern om uitleg hierover te krijgen:
- In traject 1 staan op meerdere plaatsen gestippelde lijnen langs de wegen getekend, zijn dit nu de ' beruchte' bermlijnen of niet? Wij dachten van wel maar kwamen zo meermaals totaal verkeerd uit en hebben uiteindelijk die lijnen maar genegeerd.
- hadden wij bepaalde stempels niet moeten halen? Wij hebben een paar ezels gescoord maar graag zou ik horen waarom dit foutstempels waren
- Traject 2: Pijl 3 begint een klein beetje opzij, houdt dit in dat je vanuit de zijweg pijl 3 op moest rijden? Dit ivm de getstippelde lijn langs de Veldhovenseweg, waarvan wij dachten dat het een bermlijn was. Maar als dat een bermlijn was dan kan je nooit op die zijweg en daarmee het begin van pijl 3 terechtkomen.
Pijl 9: moest daar nu een rondje gereden worden, tegen de klok in, om het pleintje?
- Traject 3: aanwijzing 51, hier staat ' Gastelse Heikant' . Deze straat konden wij niet vinden, in de bocht lag wel de ' heikant', was dit de juiste weg?
Tja, verder moet ik veel beter gaan letten op de controlebordjes langs de weg, wij hadden er enorm veel gemist maar wel een leuke dag gehad.
Grappig was dat ik onderweg nog een wissel van Alfa kon doen, traject 2 startte bij mijn stalling voor de deur
Al met al een hele leuke dag met goed Spiderweer, bedankt!