als organisator wil ik jullie nogmaals bedanken voor de geweldige opkomst en de vele positieve reacties.
het is als organisatie moeilijk om een ieder het naar de zin te maken, maar ik denk dat we daar aardig in geslaagt zijn.
ook vind ik het leuk dat dit jaar de fotograaf zoveel lof krijgt...
ik wil ook reageren op een paar berichtjes:
wij proberen altijd een stukje kinderkopjes op te zoeken , dat is al traditie geworden in de branatorit
ook vinden wij dat het een rit is voor beginners en gevorderden, belangrijk is ...
neem de tijd om het routeboek te lezen, daar staat veel info over de rit en het te rijden traject in...bv start traject 3...in nr volgorde rijden...dus 1 2 3 4 5 6 en niet 1 2 3 6 5 4 dat ik het anders om teken ...ja..dat is om een klassement te maken..en als je na 1 a 2 aanwijzigingen de weg kwijt bent ..ga terug naar het punt dat je nog wel goed zat....
stippellijnen naast de weg ..zijn fietspaden..staat in de algemene legenda...
uitleg over bermlijnen ..staat ook beschreven in het routeboek...
het enigste stukje onverhard ..zat in het begin van traject 3..en wel tussen punt 5 en 6
lees ook de uitleg...staat alles in
ook moet ik toegeven dat er ,ondanks de strenge controle op de route, toch nog enkele foutjes in traject 3 zaten...heel dom ..want deze stonden wel goed op het klad..dus niet geod overgenomen..deze controle,s zijn ook uit de uitslag gehaald
verder is het mij opgevallen dat de gemiddelde score van de deelnemers vrij hoog lag..nl 130 punten van de te halen 300
dus er is de afgelopen jaren veel geleerd door de deelnemers ..of is het zoals juultje het zegd.....we hebben je door
nogmaals bedankt en tot volgend jaar.
groetjes uit klein zundert, donnr. 381
gehad : 75 1.8ie , spider 2000 veloce , giulia super
nu : 75 ts , gt1600 junior