Probeer eens een andere kapper.......?Ik slaap al maanden slecht, maar dat heeft weer een andere oorzaak
Patrick.
Probeer eens een andere kapper.......?Ik slaap al maanden slecht, maar dat heeft weer een andere oorzaak
hebben ze toch stiekem een nederlandse importeur..!lijkt wel een alfaholicsfranchise winkel
NEEEEEEEEEEEEEEEEE! Nog niet één enkele haar op mijn hoofd overweegt om dit nog eens te doen.hebben ze toch stiekem een nederlandse importeur..!lijkt wel een alfaholicsfranchise winkel
Nou... als je die zucht (van verlichting I presume...) nou koppelt aan de reden dan heb je er een!... en slaak ik een zucht.
... wel een reden aan het bedenken waarom we weer snel naar Engeland zouden moeten , Wat een geweldig land!
Pff, ik zit er nu alweer een paar dagen en ik ben het goed beu. Op de meesterlijke ontbijten (bonen in tomatensaus!) na is het eten hier nauwelijks binnen te houden, om van de koffie maar niet te spreken. Waar is die kots-smiley?waarom we weer snel naar Engeland zouden moeten , Wat een geweldig land!
Patrick.
Lang leve de Starbucks in London Ok: ook niet top, maar wel beter.Pff, ik zit er nu alweer een paar dagen en ik ben het goed beu. Op de meesterlijke ontbijten (bonen in tomatensaus!) na is het eten hier nauwelijks binnen te houden, om van de koffie maar niet te spreken. Waar is die kots-smiley?
Inderdaad, waar blijven die fotooooo's ???Back on-topic
Youri, je gaat gewoon naar de verkeerde tenten toe. Wel goed voor jezelf zorgen hoor! Fish & chips = synoniem voor braaksel!Pff, ik zit er nu alweer een paar dagen en ik ben het goed beu. Op de meesterlijke ontbijten (bonen in tomatensaus!) na is het eten hier nauwelijks binnen te houden, om van de koffie maar niet te spreken. Waar is die kots-smiley?waarom we weer snel naar Engeland zouden moeten , Wat een geweldig land!
Patrick.