Aangezien het 1 op 1 niet zo wil vlotten met de Bertone begin ik maar 1 op 18

Dit is de inspiratie:

En dit is de basis, een 1:18 Yatmin GTA:

Wat afbijt later:

Wat hak en breekwerk later:

En wat plamuurwerk later:

De grove scharnieren van moterkap en achterklep worden vervangen evenals de deurscharnieren. Dit word dus allemaal scratchbuild.
Het is de bedoeling het intrieur ook om te bouwen. Ik moet zeggen dat het me helemaal niet tegenvalt voor wat betreft de detailering van de Yatmin modellen. Het model zit goed in elkaar en de details zijn best goed alleen is het wel grof in elkaar gezet.
Ik kan geen zinnig woord zeggen over hoe snel dit project gaat, ik heb jaren niks aan modelbouw gedaan en ben pas sinds kort weer volop begonnen m'n scrapbox is nog leeg dus ik moet regelmatig wat bijhalen aan bits and pieces of andere
oplossingen zoeken. Daarnaast is dit een tussendoortje terwijl ik aan de bouw van een houten modelschip bezig ben dus als ik daar weer zin in krijg ga ik daaraan verder en als dat me tegenzit hier weer aan.
ffijn ik hoop dat ie hier goed staat en dat het wel een beetje vlot gaat lopen. Ik zoek overigens nog goede foto's van het interieur, opzich is een racewagen van binnen niet zo moeilijk maar het liefst probeer ik het zo origineel mogelijk te houden.
laatste foto naast een andere Yatmin GTA